حکم قضایی معاون اول دولت دهم که اخیرا از سوی محسنی اژه ای اعلام شده است مورد اعتراض رحیمی واقع شد و او نسبت به حکم صادره خود واکنش نشان داد.
کد خبر: ۷۱۳۴۴۶
واکنش محمدرضا رحیمی به حکم خود

رحیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در این باره اعلام کرد: حتما آقای اژه ای می داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزئیات این حکم هم غیرقانونی است.

او با انتقاد از اعلام این حکم تصریح کرد: من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

معاون اول محمود احمدی نژاد در دولت دهم گفت: جناب آقای اژه ای! معاون اول قوه قضائیه، شما اگر به قانون نگاه کنید خواهید دانست که نباید حکمی که هنوز قطعی نشده است را اعلام کنید.

عملیات ایران و آمریکا بر ضد داعش باید پنهانی باشد

رایان کراکر دیپلمات کهنه کار آمریکایی می گوید هرگونه عملیات مشرک ایران و امریکا در عراق باید پنهانی باشد و سربسته بماند.

رایان کراکر کارشناس امور ایران و خاور نزدیک در گفت و گو با صدای آمریکا در باره همکاری مشترک ایران و آمریکا بر علیه داعش گفت: به نظر من خسارات ناشی از هر نوع عملیات مشترک آمریکا با ایران، از منافع آن بسیار بیشتر است. چنین همکاری می‌تواند جامعه سنی عراق را به مسیری کاملاً غلط سوق دهد و مشکلات جدی در روابط ما با کشورهای منطقه، مثل عربستان سعودی و مصر، ایجاد کند؛ آن هم در زمانی که ما بیش از پیش به همکاری نزدیک برای مواجهه با تهدیدی مشترک نیاز داریم.

وی افزود: پس تا جایی که ایران، داعش را تهدیدی برای منافع خود می‌بیند، به نظر من شاید نوعی تلاش مشترک به صورت سربسته امکان‌پذیر باشد، اما به نظر من، هرگونه اقدام علنی برای اتحاد علیه این دشمن مشترک، به هیچکدام ما کمکی نخواهد کرد.

همسویی داعش با صهیونیستها

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه داعش یک تهدید نظامی برای این رژیم نیست بر همسویی این گروهک تکفیری با اشغالگران قدس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه داعش یک تهدید نظامی فوری برای تل آویو محسوب نمی شود.

مقامات رژیم صهیونیستی نه تنها گروه تروریستی داعش را یک تهدید نمی دانند بلکه به تروریست های این گروه آموزش نظامی می دهند و سلاح در اختیار آنها قرار می دهند.

کمک های تل آویو به داعش تنها به این موضوع محدود نمی شود بلکه تروریست هایی که در عراق و سوریه مجروح شده اند برای درمان به فلسطین اشغالی منتقل می شوند و مقامات رژیم صهیونیستی از جمله "بنیامین نتانیاهو" به عیادت آنها می روند.

نظر کرباسچی درباره ریاست دوباره چمران

کرباسچی می‌گوید: امیدوارم ریاست چمران منجر به این نشود که احمدی‌نژادی دیگر به کشور هدیه شود.

به گزارش ایسنا، غلامحسین کرباسچی به اعتماد گفت: من امیدوارم مدیریت مجدد آقای چمران منجر به هدیه‌ ای نظیر احمدی‌نژاد به ملت ایران نشود چون ایشان یک بار سابقه چنین هدیه ای را دارند. در کنار این مساله ان‌شاءالله بتوانند مسائل مختلفی را که در شهرداری تهران وجود دارد سامان بدهند. اصولا فلسفه شورای شهر این است که نسبت به مدیریت و مسائل شهری ارزیابی و اصلاح داشته باشد.

اینکه ریاست و اعضای شورای شهر هیچ اقدامی در ارتباط با نظارت بر عملکرد شهرداری نداشته باشند نشان‌دهنده نوعی انفعال است. به هر حال مردم باید بدانند بین بود و نبود شورا چه تفاوتی وجود دارد. آیا عملکرد شهرداری تهران در صورت وجود یا عدم وجود شورای شهرتغییری می‌کند؟ ما این را چندان نمی‌بینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
۰
۰
.....جوونای این مملكت از بیكاری نمیتونن زن بگیرن
خانواده ها تحت فشار شدید اقتصادی ان
كمبود امكانات بیشتر جاها در مواقع ضروری احساس میشه
بیماران تو مریض خونه ها خرج دارو و درمان ندارن
و......
اونوقت تو معاون اول ریس جمهور مملكت به ادعای خودت خلاف نكردی؟تو باید روزی صد بار بمیری و زنده بشی كه فقط اسمت به خاطر اختلاس و سوء استفاده از قدرت توی دادگاه برده میشه
.....
MAJID
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
۰
۰
تو معاون اول ریس جمهور مملكت به ادعای خودت خلاف نكردی؟ تو باید روزی صد بار بمیری و زنده بشی كه فقط اسمت به خاطر اختلاس و سوء استفاده از قدرت توی دادگاه برده میشه
اسم خوداتون گذاشتید معاون اول
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
آتش سوزی جنگل گلستان در هفته قبل یادتان هست ؟ ودیدید كه آن آتش را با چی خاموش میكردند یادم میاد یكی از شعار های دولت پیشین این بود كه پاك باشیم و خدمتگذار حالا معنی پاك بودن را می فهمم. شعار این دولت هم اعتدال است و خدا به داد ما برسد.
حدود دو میلیون جوان در صف گرفتن وام ازدواج پنج میلیونی هستند , آنهم از سیاست فقر زدایی دولت هاشمی بود كه بجای فقر, فقرا زدوده شدند, شعار خاتمی هم كه خیلی خوب جواب داد: گفتگوی تمدنها. هر كدام از این آقایان كه آمدند نفر قبلی را مقصر عنوان كردند همه كارشان فقط همین بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
عباس اقا اون اقا داره كارشو میكنه اشكال از قوه قضائیه ست اگه تو چین بود اعدامش میكردن تا بلبل زبونی نكنه
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
در كشور های پیشرفته مسئولین، بیشتر تحت نظارت و اعمال مجازات هستند. اگر كسی از آنها خلاف كند باید تاوان بیشتری پس بدهد. اسم انها را راحت همه دنیا می فهمند اونوقت این آقا ادعا داره حكم قاضی اعلام نشه. چه تفسیر ها و حقوقی برای خودش قائل هست!
م.الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
سلام آقا عباس.از جام جم تعجب می كنم. نزاكت ما كجا رفت؟ معاون اول رئیس جمهوره، قاتل كه نیست. وضعیت اقتصاد ما هم بیش از 30 ساله كه مشكل داره. البته كه اگر كسی نتواند از خودش دفاع كند و بپذیرد كه مجرم است مستحق عقاب خواهد بود.
محمد داودی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
خجالت هم خوب چیزه اقای محمدرضا رحیمی حتما بایستی مسولان قضایی گردن تو را با شمشیر می زدند تا اینه عبرتی برای سایرین باشد
مینایی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
۰
۰
لطفاً اتهامات را اصلاً نگویید یا اگه میگید جزء به جزء بگویید تا جای شبهات نماند كه تدرع الحدود بالشبهات.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها