نگهبانان گارد سلطنتی بریتانیا که مجسمه وار مقابل کاخ های ملکه می ایستند به جدیت شهرت دارند اما این یکی گویی از قماش آنها نیست.
کد خبر: ۷۱۳۰۴۹
دلقک بازی گارد سلطنتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، نگهبانان گارد سلطنتی بریتانیا با آن کلاه بلند پوستی سیاه و یونیفورم ماهوت قرمز از جاذبه های توریستی لندن هستند. آنها در مقابل کاخ های ملکه مانند مجسمه ایستاده و نگهبانی می دهند.

اغلب توریست ها تلاش می کنند با شکلک درآوردن و دهها ترفند دیگر کاری کنند که بلکه لب آنها به نشانه خنده اندکی بجنبد اما انگار نه انگار.

با این حال، یک نگهبان سلطنتی بریتانیا در برابر کاخ بوکینگهام لندن ظاهرا با سایر همکارانش تفاوت دارد. در یک فیلم ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و به نظر می رسد در ماه اوت سال جاری گرفته شده این نگهبان دست به کارهایی می زند تا توجه توریست ها را به خود جلب کند.

با اینکه نگهبان موفق شد توریست ها را بخنداند اما اشک وزارت دفاع بریتانیا را درآورد ، چرا که اعتبار این گارد مشهور را خدشه دار کرد.

این فیلم که اصالت آن تایید شده است اکنون در وزارت دفاع بریتانیا تحت بررسی قرار دارد. احتمالا در پایان تحقیقات نوبت گریه کردن این نگهبان گارد سلطنتی می رسد تا دیگر هوس خنداندن توریست ها به ذهنش خطور نکند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها