کمیته انضباطی آرای خود را صادر کرد

قلعه نویی تبرئه شد/جریمه برای افشاگران

جام جم ورزشی: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره رحمتی، موسوی و کعبی و اظهارات آنان علیه امیرقلعه نویی سرمربی تیم استقلال تهران صادر کرد.
کد خبر: ۷۱۲۸۵۲
قلعه نویی تبرئه شد/جریمه برای افشاگران

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، پس از مصاحبه ها و اظهار نظرهای سیدمهدی رحمتی، سیدایمان موسوی و حسین کعبی علیه باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم و همینطور شکایت متقابل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم علیه افراد فوق، کمیته اخلاق روز گذشته رای خود را صادر کرد.

علی اکبر محمدزاده رییس کمیته اخلاق در این باره گفت: به جهت اینکه این افراد نسبت به اظهارات خود دلیل و مدرکی ارائه نکرده و برخی از آنها اظهار پشیمانی خود را اعلام کرده اند، امیر قلعه نویی را درخصوص ادعاها و اظهارات این افراد مبرا تشخیص داده و در این رابطه صرفا ایشان را به پرهیز از مراوده با افراد غیر حرفه ای خارج از حوزه فوتبال توصیه می کنیم.

رییس کمیته اخلاق افزود: با عنایت به درنظر داشتن نحوه اظهارات، بیان مطالب و شدت و ضعف آنها، حسین کعبی و سید ایمان موسوی هرکدام به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ چهل و پنج میلیون ریال و محرومیت از حضور در دو مسابقه رسمی و همینطور سید مهدی رحمتی به توبیخ و درج در پرونده محکوم می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها