جام جم ورزشی: پرسپولیس مقابل تراکتورسازی دو تن از مصدومان خود را در اختیار خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۲۵۲۴
خبر خوب برای پرسپولیسی ها و دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، کم کم از تعداد مصدومان پرسپولیس کاسته می شود و علی دایی بعد از بد صبا با دست بازتری بازیکنانش را برای ترکیب نهایی تیم خود انتخاب خواهد کرد.
در آستانه بازی حساس جمعه با تراکتورسازی تبریز برخی مصدومان پرسپولیس ظاهرا آماده بازی شده اند اما برخی دیگر مشخص نیست که برای این مسابقه آماده باشند.
حمیدرضا علی عسگری که بعد از بازی با فولاد مصدوم شده در حال حاضر شرایط بازی را دارد و به احتمال فراوان در لیست سرخ ها جای خواهد گرفت.مهدی دغاغله هم با اینکه هنوز در عضله دوقلویش احساس درد می کند و با محافظ مخصوص تمرین می کند شرایط بازی را دارد و قرار است اولین حضورش در لیست 18 نفره را تجربه کند.
دغاغله و علی عسگری دیروز بدون مشکل تمرین کردند و مشکلی برای بازی جمعه ندارند اما بعید است از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
هادی نوروزی و مهرداد کفشگری دو مصدوم دیگر پرسپولیس هستند که شرایط مبهمی دارند و بعید است به بازی جمعه برسند.هادی نوروزی که بعد از بازی فولاد مصدوم شده دیروز 30 دقیقه همراه تیم کار کرد و دوباره جدا شد و اختصاصی کار کرد.گفته می شود نوروزی برای آمادگی صد در صد باید چند روز دیگر تمرین کند و بازی جمعه را از دست خواهد داد.
اما مهرداد کفشگری که از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده دیروز تمرین نکرد و در ساالن درفشی فر مشغول دوچرخه زدن و ماساژ گرفتن بود. با وجود اینکه در ام آر آی و سونوگرافی از پای این بازیکن چیزی مشخص نشده اما او درد دارد و تا وقتی دردش نیافتد قادر به تمرین کردن نیست.با این حساب به احتمال زیاد کفشگری بازی جمعه را از دست خواهد داد اما خودش می گوید از صبح تا شب فیزیوتراپی می کند، به استخر می رود و ماساژ می گیرد تا بازی مهم با تراکتورسازی را از دست ندهد.امروز قرار است از کفشگری تست گرفته شود تا کادر پزشکی تشخیص دهد او قادر به هراهی تیم در تمرینات هست یا نه.
گفتنی است بعد از رضا نوروزی مهاجم شماره 10 پرسپولیس،دروازه بان سوم این تیم بهنام صفرزایی هم دچار پارگی رابط صلیبی شده و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد بود.
همچنین امید عالیشاه هم که در بازی با صبا از ناحیه دنده آسیب دیده بود کنترل شده تمرین می کند و هنوز مشخص نیست که شرایطش چگونه خواهد بود.البته به احتمال زیاد او مقابل تراکتورسازی بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها