الهام چرخنده هم بعد از بازی درنقش زیور سریال «آوای باران» با سریال خانوادگی «هانیه» بازگشت دوباره‌ای به تلویزیون خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۲۴۲۶
بازگشت کیانیان، فخیم زاده و الهام چرخنده به تلویزیون
عامل سریال های تلویزیونی جای خود را در دل بینندگان باز کرده اند و با توجه به این که با موضوعات مختلف تولید می‌شوند، مشتریان پروپا قرصی هم دارند. در این میان، مدتی است کارگردان های مطرح با بهره مندی از بازیگران مورد علاقه و کار بلد کشور سعی دارند بیش از پیش نظر مخاطبان خود را جلب کنند. رضا کیانیان با سریال «عامل سوم» بعد از بازی در سریال «مختارنامه» دوباره به تلویزیون باز می گردد.

الهام چرخنده هم بعد از بازی هنرمندانه اش درنقش زیور سریال «آوای باران» با سریال خانوادگی «هانیه» بازگشت دوباره‌ای به تلویزیون خواهد داشت. بازگشت«مهدی فخیم زاده» هم با سریال پلیسی «قورباغه و قناری» خبر خوبی برای علاقه مندان است که او علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و بازیگری نقش اصلی سریال خود را هم برعهده دارد.

در این گزارش، اطلاعاتی از 3 سریال جدید در دست ساخت را در اختیارتان قرار می دهیم.

عامل سوم

کارگردان و تهیه کننده-

سریال «عامل سوم» به تهیه کنندگی محمدهادی پیرهادی و کارگردانی ابراهیم شیبانی در دست ساخت است.

بازیگران-

رضا کیانیان، آرش مجیدی، شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی و محسن بهرامی در این سریال ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان -

قرار است روز بهره برداری از نسل جدید سانتریفیوژها از طریق خرابکاری صنعتی، اتفاقی در مراکز هسته ای رخ دهد تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود. وزارت اطلاعات این موضوع را کشف و این توطئه را خنثی می کند.

درباره سریال-

*«عامل سوم» 29 مردادماه با حضور مدیر شبکه یک کلید خورد.

*پیش بینی شده که این سریال مهرماه به پخش برسد.

*سریال «عامل سوم» در 7 قسمت 50 دقیقه ای در دست ساخت است.

*نویسندگان این سریال علیرضا محمدی و ایوب آقاخانی هستند.

*صحنه هایی از سریال که در آن رضا کیانیان نقش سعید، یک مامور اطلاعاتی را در محل وزارت اطلاعات بازی می کرد، در نخستین روز تصویربرداری شد.

هانیه

کارگردان و تهیه کننده-

فیلم برداری سریال «هانیه» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری و تهیه‌کنندگی علی مهام چندی پیش با حضور تنی چند از مسئولان، در شهر یزد آغاز شد.

بازیگران-

جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، رزیتا غفاری و سیما خضرآبادی به همراه حدود 20 نفر از بازیگران یزدی در این سریال به ایفای نقش می‎پردازند.

/Media/Image/1392/10/08/635239498849097292.jpg

خلاصه داستان-

داستان سریال «هانیه» درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر، از بازاریان انقلابی این شهر، سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد .

درباره سریال-

*«هانیه» با موضوع انقلاب اسلامی در گونه ملودرام خانوادگی طراحی شده است که داستان آن در حوالی سال 1357 در یزد اتفاق می‎افتد.

* این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‎ای تصویربرداری می‎شود.

* سریال «هانیه» برای پخش از شبکه 2 سیما در نظر گرفته شده است که در زمستان امسال آماده پخش می‌شود.

* داستان سریال «هانیه» بر اساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‎های فعال انقلابی شکل گرفته است و برخی از شخصیت‎ها واقعی هستند.

*مدیریت تصویربرداری و صدا برداری سریال «هانیه» به ترتیب بر عهده عباس عسگری و طاهر پیشوایی است.

*سید جلال دهقانی اشکذری سال گذشته با فیلم «خانه‏ای کنار ابرها» در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور یافت و موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه بخش نگاه نوی جشنواره شد.

قورباغه و قناری

کارگردان و تهیه کننده-

سریال جدید مهدی فخیم زاده به نام «قورباغه و قناری» چندی پیش در یکی از کارخانه ها کلید خورد. تهیه کننده این سریال، حبیب ا... کاسه ساز است.

/Media/Image/1392/06/29/635153011089376902.jpg

بازیگران-

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، رامین راستاد، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، مهدی محمودی نژاد، حمید قلی خانی ، حکیمه وثاقتی، شقایق فراهانی و بیوک میرزایی.

خلاصه داستان -

مرکز عملیات ویژه نیروی انتظامی باید عملیاتی فوق سری را به انجام برساند؛ عملیاتی که فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند. طی این عملیات، سرهنگ مقدم باید جای فردی به نام «ناصر پاپتی» در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریتی ویژه را به سر انجام برساند؛ ماموریتی که برای پلیس از اهمیت خاصی برخوردار است.

درباره سریال-

*این سریال از مضمونی پلیسی برخوردار است و فخیم زاده نقش اصلی را در آن ایفا می کند.

*«قورباغه و قناری» هشتمین مجموعه تلویزیونی فخیم زاده است و در گونه پلیسی تولید می شود.

* نویسندگان سریال مهدی فخیم زاده و حسین تراب نژاد هستند. (مریم ضیغمی/ خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
گوشزد: خانم چرخنده در روز عید سعید فطردر قم (امسال) جلوی دوربین گفتند از حالا تا دم مرگ این چادر را از سرم برنمیدارم . یعنی این خانم درسریال هانیه همش با چادره؟

نیازمندی ها