جام جم ورزشی: شیث رضایی و جنجال. این دو در سال های اخیر همیشه با هم ارتباط تنگاتنگی داشته اند.
کد خبر: ۷۱۱۶۴۶
باز هم شیث رضایی، باز هم جنجال

به گزارش جام جم ورزشی ، شیث رضایی برای اینکه در این فصل از رقابت های لیگ برتر تیم پیدا کند تلاش زیادی کرد و در نهایت به خواسته خود رسید با نظر مساعد حمید استیلی با راه آهن قرارداد بست. او که برای تیم پیدا کردن در لیگ برتر سرنوشتی مشابه علیرضا نیکبخت پیدا کرده بود امید داشت بتواند روزهای خوب خود در فوتبال را اینبار در راه آهن تکرار کند اما حداقل عملکرد او مقابل راه آهن چنین آرزویی را نقض کرد. روز گذشته راه آهن با سه گل مقابل پدیده شاندیز مشهد شکست خورد.

در صحنه گل اول، شیث رضایی که دید گلر تیمش روی ضد حمله حریف از دروازه خارج شده به جای کنترل توپ، مدیریت فضا و پاس به عقب، توپ را با پاس عرضی به پای مهاجم پدیده کوبید تا این توپ به سادگی وارد دروازه راه آهن شود.

در نیمه دوم نیز در حالی که صحنه عجیب و حساسی روی دروازه راه آهن ایجاد نشده بود، درست هنگامی که مهاجم تیم میزبان از سمت چپ و به صورت عرضی وارد محوطه جریمه شد، شیث با یک تکل عجیب و شگفت انگیز به سادگی نوشیدن یک لیوان آب، به پدیده پنالتی داد تا گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی و توسط غلامرضا عنایتی به ثمر برسد.

حال با توجه به عملکرد بسیار عجیب شیث رضایی مقابل پدیده خبر می رسد که حمید استیلی تجدید نظری اساسی بر روی بازی کردن این مدافع خود خواهد داشت. عملکرد فنی ضعیف شیث مقابل پدیده آنقدر پررنگ بوده که به یکی از جنجال های بزرگ چند سال اخیر او تبدیل شده است. حال باید دید استیلی این عملکرد ضعیف را نادیده می گیرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها