ترین‌های هفته ششم لیگ برتر

سرخابی های خوشبخت و پدیده ای که پدیده شد

جام جم ورزشی: پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم 2 بر صفر میزبانش صبای قم را شکست داد.
کد خبر: ۷۱۱۳۹۹
اعلام وضعیت سفید در باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی، در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، صبای قم از ساعت 19‌در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان پرسپولیس تهران بود که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

در آغاز نیمه نخست این بازی پرسپولیس بازی هوشمندانه‌ای را ارائه داد و توانست در دقیقه 6 به گل برسد. عالیشاه روی پای دقیق طارمی درون محوطه جریمه صبا با مهرداد طهماسبی تک به تک شد و با یک ضربه زیبا دروازه صبا را باز کرد.

در نیمه دوم بازی نیز پرسپولیس به حملات خود ادامه داد تا اینکه روی حرکت زیبایی که عالیشاه از سمت راست انجام داد، مهدی طارمی در دقیقه 59 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا، دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، میثم حسینی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، حسین ماهینی، محمد نوری، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده و مهدی طارمی بازی را آغاز کرد.

صبا نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، مسعود حق‌جو، روزبه چشمی، هادی شکوری، ابوالفضل ابراهیمی، محسن بیات، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، امید قربانی و احمد حسن‌زاده به میدان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها