پوتین به غرب و ناتو هشدار داد که بهتر است سر به سر روسیه نگذارند.وی در هشدار خود زرادخانه​های اتمی روسیه به رخ مهاجمان احتمالی کشید.
کد خبر: ۷۱۱۱۰۶
بهتر است سر به سر ما نگذارید

به گزارش جام جم آنلاین پس از آن که با دخالت مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا در اوکراین یک دولت وابسته به غرب بر سر کار آمد اختلافات شدیدی میان روسیه و غرب ایجاد شد که تنش های جدی را همره داشته است.

روسیه که در مقابل پیشروی و زیاده​خواهی آمریکا و ناتو ایستاده و در پی دفاع از منافع ملی خود در منطقه است اکنون از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تحت تحریم​های شدید قرار گرفته است.

اوکراین اکنون صحنه درگیری مخالفان دولت کنونی و ارتش این کشور است. غرب، روسیه را متهم به دخالت در امور اوکراین می​کند در حالی که دولت پیشین اوکراین با دخالت​های مستقیم آمریکا و اتحادیه اروپا سرنگون شد.

بر سر اتفاقات اوکراین اکنون یک جنگ سرد تمام عیار میان آمریکا و روسیه آغاز شده که باعث شده است تحولات منطقه​ای و بین​المللی هم تخت تأثیر قرار بگیرد.

هشدارها و اولتیماتوم​های طرفین همچنان ادامه دارد. پس از اعمال تحریم​های غرب علیه روسیه که تشابهات بسیاری با تحریم ایران دارد روسیه نیز در اقدام متقابل واردات خود از کشورهای اروپایی و غربی را لغو کرد و حتی بسیاری از فروشگاه​ها و رستوران​های آمریکایی و اروپایی را در روسیه تعطیل کرد.

در تازه​ترین واکنش و هشداری که از سوی پوتین رئیس جمهور روسیه به غرب داده شده او گفته است؛ نیروها مسلح ما با پشتوانه زرادخانه اتمی آماده پاسخ به هرگونه تهاجم خارجی است، برای دیگران بهتر آن است که سر به سر ما نگذارند.

وی افزود:درگیری‌های شرق اوکراین به دلیل عدم گفتگوی مقامات کی‌یف با مخالفان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
آقای پوتین! شما قبلا و در دوره های پیشین ریاست جمهوری خود، از این قوپی ها زیاد آمده اید! حتی یكبار تهدید به حمله اتمی نیز كرده بودید! دیگر برای جهانیان لطیفه تعریف نكنید! مگر اینجا منزلگه خاله جون است؟ كه بخواهید حملات اتمی انجام دهید؟ زهی خیال باطل..
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
متاسفانه روسها قابل اعتماد نیستند و این حرفها طبل تو خالی است و امریكاییها هم این را میدانند و سوء استفاده میكنند روسها در قضیه اس 300این موضوع را ثابت كردند ونمك خورده نمكدان را شكستند و ما را به بهایی ناچیز فروختند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
هركشوری به سمت روسیه رفت عقب افتادمثل- كوبا-كره شمالی- ونزوئلا-سوریه ووووووو
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
پوتین طوری صحبت میكنه كه انكار فقط روسیه بمب اتمی داره وبقیه كشورها مثل آمریكا-فرانسه وانگلیس دست وپا بسته هستند فقط امریكا میتونه با تحریمهای گسترده روسیه رافلج كنه نیازی هم به اقدام نظامی نداره

نیازمندی ها