جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم در این مسابقه میزبان باید نگران باشد چون یک امتیاز برای ما با توجه به این شرایط خوب بود، اما آنها امروز امتیاز از دست دادند.
کد خبر: ۷۱۱۱۰۲
کرانچار: از باشگاه می‌خواهم به خلعتبری تذکر دهد

زلاتکو کرانچار پس از تساوی برابر ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهارکرد: قبل از هرچیز باید به غیبت پنج، شش بازیکن فیکس اشاره کنم که در تاکتیک تیمی سپاهان قرار گرفته بودند و همگی به بهانه‌های مختلف محرومیت، مصدومیت و سفر به خارج از کشور در اختیار ما نبودند و به همین خاطر از بازیکنان جوان استفاده کردم و آن‌ها هم فعل خواستن را به خوبی صرف کردند، جنگیدند اما یک اشتباه باعث شد گل مساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: البته باید به این مسئله هم اشاره کنم که حریف حتی زمانی که ۱۰ نفره هم شد به سمت دروازه ما هجوم آورد و موقعیت گل هم داشت، اما در کل از تیم راضی هستم اما از نتیجه نه.

کرانچار در مورد کیفیت این بازی در نیمه اول و اینکه به هیچ وجه در حد و اندازه های نام این مسابقه نبود تصریح کرد: شما خبرنگاران آدم‌های نکته سنج و ریزبینی هستید و حتماً می‌دانید که این رقابت یک داربی مهم بود و با توجه به اینکه بازیکنان جوانی هم استفاده کردیم فشار روانی بر روی آن‌ها بود که بازیکنان زیر سایه آن فشار بودند و به همین خاطر در نیمه اول متوقف می‌شدند، اما در مجموع تلاش خوبی انجام دادند و اگر بازیکنان اصلی در میدان بودند کیفیت بیشتری هم ارائه می‌دادیم. اما در نیمه دوم هم با خوش شانسی از گل خوردن فرار کردیم.

وی ادامه داد: روی نیمکت چند بازیکن جوان را در کنار محرم نشاندیم و به این مسئله هم باید اشاره کنم محرم زمانی که به بازی آمد خیلی سرحال نشان داد و این باعث شادی سپاهانی هاست که کاپیتانشان می‌تواند دوباره در خدمت تیم باشد.

کرانچار در مورد رفتار عجیب خلعتبری بعد از گل و نشان دادن پیراهن صلصالی به نیمکت ذوب‌آهن که ممکن بود کارت زرد دوم را برای او به همراه داشته باشد گفت: بعد از گل من حواسم معطوف به داخل زمین بود و دیدم که خلعتبری دارد به سمت نیمکت می‌آید، اما فکر کردم که می‌خواهد پیامی را برساند و متوجه پیراهن نشدم، اما این مساله را باید از خود خلعتبری و خوروش سوال کنم اما چیزی که مربوط به من است این است که حتماً اقدام می‌کنم و از باشگاه می‌خواهم به او تذکر بدهد.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر سیستم و استفاده از ۴ مدافع به جای ۳ مدافع تأکیدکرد: غایبان زیادی داشتیم و دفاع‌های کناری ما بی تجربه بودند. بازیکنی مثل قائدی فر برای اولین بار از ابتدا به میدان می رفت و می‌خواستیم ساختار دفاعی را حفظ کنیم و حتما با بازگشت مدافعان از هفته‌های آینده باز هم سیستم قبلی خود را اجرا خواهیم کرد.

وی در مورد پاره شدن نوار پیروزی های ۳ هفته ابتدایی و نتایج نامناسب ۳ هفته اخیر خاطرنشان‌کرد: مهمترین مشکل در بازی با فولاد ایجاد شد که همان طور هم که کارشناس داوری برنامه ۹۰ اعلام کرد یک پنالتی را برای ما نگرفتند و فرصت برد را از دست دادیم و اشتباهات داوری ما را از مسیر امتیازگیری دور کرد، اما مسیر بازی‌های لیگ طولانی است و این ابهام تا پایان لیگ ادامه دارد، اما ما هم محکوم به بردن هستیم و می‌توانیم از هفته بعد بهتر شویم.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها