با اعلام اخبار وزارت دفاع عراق از کشته شدن ده ها تروریست عضو گروه تروریستی داعش در حملات هوایی به چند شهر مختلف این کشور، تروریستهای زخم خورده، اعدامهای میدانی خود را برای گرفتن انتقام و زهرچشم از مردم آغاز کردند.
کد خبر: ۷۱۰۷۱۵
انتقام داعش از مردم عراق

نیروهای لشکر 46 مستقر در جنوب غربی کرکوک یک مقر گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن بیش از 70 عضو این گروه منجر شد.

این منبع تصریح کرد : نه حمله هوایی به مواضع داعش در آمرلی صورت گرفت که سه دستگاه کامیون و چهار خودرو طعمه حریق شد و همه سرنشینان آن کشته شدند. مسئولان پلیس عراق از ورود نیروهای امنیتی به منطقه آمرلی در استان صلاح الدین و درگیری با گروه تروریستی داعش جهت شکست محاصره این ناحیه خبر دادند.

نیروهای امنیتی مسیرهای بیجی و حدیثه در استان صلاح الدین را به کنترل خود در آوردند همچنین هفت عضو داعش در نواحی سعدیه ، جلولاء در شمال دیاله کشته شدند و نیروهای ارتش و کردها به طرف جلولاء پیشروی کردند و پس از باز پس گیری چند روستا و مسیر تحت کنترل داعش به بخش های ورودی جلولاء نزدیک شدند.

این نیروها همچنین کاروانی متشکل از 30 دستگاه خودروی افراد مسلح را در شهرستان حویجه در غرب کرکوک به آتش کشیدند که همه سرنشینان آنها کشته شدند. یک نیروی امنیتی نیز در استان نینوا از اعدام 12 نیروی امنیتی به دست گروه تروریستی داعش خبر داد.

شیخ محمود المرضی فرمانده گروه بیداری اعلام کرد گروه داعش 80 نفر از اهالی شهرستان کرمه از جمله چند تن از روسای قبایل را از خانه هایشان در استان الانبار ربودند و اعدام کردند.
منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها