سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا خبر داد:

همه گزینه های آمریکا برای داعش

سخنگوی ستاد مشترک ارتش آمریکا بار دیگر از بررسی همه گزینه های موجود برای مقابله با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق از جمله حمله هوایی به مواضع آن در «شام» خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۲۵۶
همه گزینه های آمریکا برای داعش

سرهنگ «اد توماس» با اعلام این مطلب، افزود: ژنرال دمپسی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، در حال آماده کردن گزینه ها جهت برخورد با داعش در عراق و سوریه است. این گرینه ها با حمایت نظامی از جمله حمله هوایی همراه هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد که برای پیروزی با داعش نیاز است تا آمریکا علاوه بر ائتلاف با کشورهای اروپایی با کشورهای منطقه نیز به توافق برسد.

هفته گذشته و پس از انتشار تصویر ویدیوئی سربریدن جیمز فولی توسط داعش، ژنرال دمپسی اعلام کرد که نیاز است تا به داعش هم در عراق و هم در سوریه برخورد شود.

آمریکا در حالی مقدمات اقدام نظامی علیه داعش در سوریه را آماده می کند که طی روزهای گذشته «ولید المعلم» وزیر امور خارجه سوریه، اعلام کرده بود دمشق از اقدام هر کشوری از جمله انگلیس برای مبارزه با داعش و جبهه النصره حمایت می کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاجی بازاری
Netherlands
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
۰
۰
دوباره اینها صحبت گزینه كردند , این آمریكائیها اینقدر گزینه , گزینه می كنند تا آخر سر از این گزینه ها یك بوزینه بزنه بیرون كه كل كاخ سفید , گنگره , سنا , پنتاگون , سیا همه را بهم بزند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها