مجموعه عکس‌های چالش «به احترام مادران سرزمینم»

بازیگران ایرانی و مادرانشان در یک چالش جدید/ تصاویر

رضا کیانیان به دعوت مهناز افشار پاسخ گفت و به کمپین «چالش سطل آب یخ» پیوست اما او خودش می‌گوید قصد دارد با یک برنامه‌ریزی متفاوت این کار را انجام بدهد.
کد خبر: ۷۰۹۹۹۳
رضا کیانیان:  روی سرم آب و چیزهای دیگر می ریزم

در پی ایجاد کمپینی به نام «چالش سطل آب یخ» برای حمایت از تحقیق درباره یک نوع بیماری عصبی، گروهی از چهره‌های سرشناس جهانی و ایرانی با این کمپین همراه شدند و در چند روز گذشته با ریختن «سطل آب یخ» بر سر خود، حمایت نمادین خود را از این کمپین اعلام کردند.

به تازگی نیز رضا کیانیان نیز به دعوت مهناز افشار به این کمپین پیوسته اما کیانیان می‌گوید که برنامه متفاوتی برای این منظور، طراحی کرده است.

رضا کیانیان درباره این برنامه که شکل متفاوتی خواهد داشت گفت: روز یکشنبه 9 شهریور ماه ساعت 14 در بیمارستان «محک» یک سطل آب یخ روی سر خودم می‌ریزم اما به جز آن سطل آب، چند سطل دیگر که حاوی مواد دیگری هستند، هم بر سر افراد دیگری ریخته خواهد شد.

این بازیگر تئاتر، سینما وتلویزیون توضیح داد: از مهناز افشار خواسته‌ام خودش سطل آب را روی سر من بریزد اما به جز این سطل، دو سطل دیگر هم داریم که در آن‌ها مواد دیگری وجود دارد و توسط بچه‌های بیمارستان «محک» بر سر دو شخص دیگر ریخته می‌شوند.

کیانیان گفت: برای اجرای این برنامه دو شخص خاصی را دعوت کرده‌ام که همان روز حضور دارند و سطل‌های دیگر بر سر آنها ریخته می‌شود. اما باید بگویم که این آدم‌های خاص حتما بازیگر نیستند بلکه آنها کسانی هستند که باید آن مواد خاص روی سرشان ریخته شود و آنها هم آن مواد را جمع کنند.
این هنرمند ترجیح داد فعلا نام آن دو شخص خاص و همینطور محتوای دیگر سطل‌ها را نگوید اما از تمام مردم دعوت کرد روز یکشنبه در بیمارستان محک جمع شوند و شاهد این برنامه باشند.

او با اشاره به گسترش این حرکت در سطح جهانی، گفت: این کمپین، یک حرکت جهانی است و ما نیز مانند گذشته با حرکت‌های انسان‌دوستانه جهانی همراه شده‌ایم اما در عین حال از این فرصت استفاده می‌کنیم تا مسائل و معضلات کشور خودمان را مطرح کنیم.

رضا کیانیان که این روزها مشغول تمرین نمایش «مردی برای تمام فصول» کار بهمن فرمان‌آرا و یک پروژه تصویری است، توضیح داد: به دلیل مشغله‌ام در این دو پروژه، در این چند روزه نمی‌توانم این برنامه را اجرا کنم اما یکشنبه هفته بعد آن را اجرا خواهم کرد.

به تازگی تمرین نمایش «مردی برای تمام فصول» آغاز شده و قرار است این اثر نمایشی نیمه دوم آبان‌ماه در تالار وحدت به صحنه برود. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها