جواب رامین به سئوالی درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار؛

پدر همسر مهناز افشار: با سکوت پاسخ پرده دری ها را می دهم

محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت دهم از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کرد.
کد خبر: ۷۰۹۹۶۵
پدر همسر مهناز افشار: با سکوت پاسخ پرده دری ها را می دهم

او در گفتگویی کوتاه در خصوص وضعیت کنونی رسانه ها گفت: به نظر من رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران از رسانه ملی تا رسانه های مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های دیجیتالی هنوز هویت انقلاب اسلامی و ایرانی اسلامی پیدا نکرده اند و در حال جستجوی خود و یافتن خودشان هستند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم بگوییم رسانه های اسلامی متناسب با شان انقلاب اسلامی در این جمهوری پا گرفته اند که حتما افق جدیدی در رسانه های جهانی خواهد داشت.


رامین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها در این دولت نسبت به دولت قبلی تفاوتی داشته اند یا خیر اینگونه گفت: چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است.

رامین همچنین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: «شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.» (تدبیر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
SARA
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
سكوت كن جانم .چاره چیست؟ .اینكه پسرتون همسر محجبه اش را به خاطر شرط یه بازیگر ...طلاق میده و فقط ده روز بعد از طلاقش مجددا بدون در نظر گرفتن نظر شما و مادرش به گفته خودتون این خانم را عقد دایم میكند جای سكوتی مادام العمر دارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها