جام جم ورزشی: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده خراسان در ساعت 11 امروز و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۹۹۰۵
سفر مدافع پرسپولیس برای ادای نذر

اولین تمرین پرسپولیس پس از تسای مقابل پدیده خراسان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز همراه فرزندش در ورزشگاه حاضر شد.

* حدود 15 هوادار با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین امروز پرسپولیس را زیر نظر داشتند.

* در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس بنری نصب شده که روی آن نوشته شده پرسپولیس به اضافه هوادار مساوی است با قهرمانی.

* عکس‌هایی از مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس در جایگاه خبرنگاران درفشی‌فر نصب شده است.

* تمرین با صحبت‌های علی دایی برای بازیکنان آغاز شد دایی حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* مهدی دغاغله پیش از شروع تمرین همراه با پزشک تیم پرسپولیس به صورت اختصاصی به دور زمین می‌دوید. دغاغله یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس است.

* حسین ماهینی پس از 30 دقیقه تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را به سمت فرودگاه مهرآباد ترک کرد. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای ادای نذر خود راهی مشهد مقدس شد و امشب در ساعت 20 به تهران برمی‌گردد.

* دروازه‌بانان تیم پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور مشغل تمرین شدند که البته سوشا مکانی در این تمرینات بیشتر حضور داشت و نیلسون که در بازی دیروز به صورت ثابت برای پرسپولیس بازی کرده بود فقط ریکاوری کرده بود.

* مهرداد کفشگری و امید عالیشاه برای دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

* در وزشگاه درفشی‌فر این صحبت مطرح بود که علیرضا فغانی داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده پس از بازی از علی دایی بابت گل تیم پدیده که آفساید به ثمر رسیده بود، عذرخواهی کرد.

* بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته مقابل پدیده به میدان رفته بودند حدود 30 دقیقه به ریکاوری پرداختند تا خستگی بازی دیروز را از تن به در کنند این در حالی است که بازیکنان ذخیره این بازی زیر نظر محمد دایی و جواد منافی به تمرین کار با توپ و پاس‌کاری در زمین کوچک پرداختند.

* در اواخر تمرین سوشا مکانی در صحنه ای سرش محکم با تیرک دروازه برخورد کرد که باعث نگرانی حاضرین در تمرین شد اما او توانست بعد از مدتی سرپا بایستد و نگرانی ها را از بین ببرد.

* علی دایی با لباس شخصی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

* فرزند غلامپور در گوشه‌ای از زمین به کار با توپ می‌پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها