با رای کمیته انضباطی

پرسپولیس و ملوان جریمه شدند

جام جم ورزشی: علی دایی مدعی است سکوهای استادیوم آزادی را علیه او بسیج می کنند تا تحت فشارش بگذارند. اما این حرکت توسط چه کسانی صورت می گیرد؟
کد خبر: ۷۰۹۸۶۶
چه کسی به لیدرهای پرسپولیس علیه دایی خط می دهد؟

به گزارش جام جم ورزشی، تساوی شب گذشته علی دایی با پرسپولیس مقابل پدیده مشهد سوای تداومی که به نتایج بد این تیم داد، با یک اتفاق جالب روی سکوهای استادیوم آزادی همراه شد. اتفاقی که به شدت علی دایی را کلافه کرد تا او در نشست خبری بعد از این دیدار به حرف بیاید و برخی مسائل که شاید به نفعش نباشد را برملا کند.

او که از شعارهای مشکوک سکوها علیه خودش و بازیکنان تیمش بسیار ناراحت بود گفت که «عده ای بر روی سکوها خط می گیرند تا من را تخریب کنند. این افراد از حضور من در پرسپولیس ناراحتند اما من به این تیم چسبیده نیستم.»

اما منظور دایی از کسانی که خط می دهند کیست و چه کسانی نمی خواهند او در پرسپولیس به کارش ادامه دهد؟

یکی از شاهدان عینی شعارهای دیشب بر روی سکوها نقل می کند که خودش دیده لیدرهای باشگاه پرسپولیس بعد از عقب افتادن این تیم در بازی با پدیده هر چند لحظه یکبار با تلفن صحبت می کرده و سپس شروع به شعار دادن علیه بازیکنان و شخص علی دایی می کرده است.

او می گوید: خودم دیدم که چند لیدر پرسپولیس هر از گاهی با تلفن هایشان صحبت می کردند و بلافاصله شروع به شعار دادن علیه دایی می کردند.

در اینکه علی دایی به هیچ وجه نتایج قابل دفاعی بر روی نیمکت پرسپولیس نگرفته شکی نیست اما از تحولات یک ماه اخیر این باشگاه به راحتی می توان فهمید چه کسانی از حضور دایی بر روی نیمکت سرخ ها ناراحت هستند و می خواهند بر هر شکلی او برود.

از جمله شعارهای شب گذشته درخواست برخی برای استعفای دایی از پرسپولیس بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها