همزمان با روز زمین پاک؛

محیط زیست روی مدار "رهاورد"

با هدف بحث و بررسی راه‌های همکاری رادیو ایران و شبکه یک تلویزیون، نشست مشترکی بین مدیران قدیمی‌ترین شبکه‌های رادیو و تلویزیون کشور برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۹۴۹۱
همکاری رادیو ایران و شبکه یک بیشتر می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، حمید شیخ محمدی، مدیر رادیو ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور میهمانان، وظایف و ماموریت‌های این دو شبکه رسمی کشور (رادیو ایران و شبکه یک تلویزیون) را مشابه هم دانست و گفت: همکاری میان این دو شبکه از گذشته وجود داشته، اما اکنون تصمیم داریم این همکاری‌ها را گسترش دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که باید مراقب باشیم که فعالیت‌های این دو شبکه مشابه و همسان‌سازی نشود، افزود: برای تحقق این امر علاوه بر آن‌که باید شیوه‌های اجرا پخش و پوشش‌های مشترک را از ابتدا طراحی کنیم، نیازمندیم در قالب یک تفاهم‌نامه راهکارهای عملی همکاری دوجانبه را نیز تبیین کنیم.

در این مراسم مهدی فرجی، مدیر شبکه یک با ابراز خوشحالی از حضورش در این نشست به گستردگی 98 درصدی پوشش کشوری شبکه یک و رادیو ایران اشاره کرد و یادآور شد: این دو شبکه ملی در بخش‌های مختلف همچون حفظ و افزایش وحدت و اقتدار ملی، ایجاد امید، دفاع از اقوام، خانواده، آداب و رسوم وجه اشتراکاتی دارند که باید از آن به نحو شایسته استفاده کنند.

اجرای کارنامه به فروتن سپرده شد

سری جدید مجموعه «کارنامه» با اجرای مسعود فروتن از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این برنامه که به کارنامه هنری بزرگان سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو می‌پردازد، حامد دولت‌آبادی به عنوان آهنگساز با این گروه همکاری می‌کند و بخش‌هایی نظیر شعرخوانی به این برنامه اضافه می‌شود. کارنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری امین رهبر، گزارشگری سمیرامیس محمدی و دستیاری پژمان عبدی به صورت زنده ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ژاله سرخ در باغ تماشا

نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» به مناسبت هفته دولت امروز از رادیو معارف پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی در 30 قسمت ساخته شده و به بیان گوشه‌هایی از زندگی و مبارزات شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر می‌پردازد.نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» کاری از مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و کارگردانی فریدون محرابی براساس نوشته‌ای از زینب آرمند است که در آن عرفان ابراهیمی، افسانه محمدی، مهدی نمینی‌مقدم، امیر زنده‌دلان، مژگان عظیمی، شیما جانقربان و محمدرضا قلم‌بر بازی کردند. این نمایش هر روز غیر از جمعه‌ها ساعت 17 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

«افق روشن» در رادیو دانش

به مناسبت هفته دولت هر روز یکی از استانداران، رؤسای پارک علم و فناوری و نخبگان استان‌های مختلف کشور به صورت تلفنی مهمان برنامه «افق روشن» رادیو دانش خواهند بود.

این برنامه امروز میزبان وجه‌الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی است و او درباره دستاوردهای علمی مختلف استان صحبت می‌کند. همچنین پیمان‌حاجی رضایی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری و محمود صداقتی از نخبگان این استان از مجموع اقدامات و فعالیت‌های خود در استان خراسان جنوبی توضیحاتی را برای شنوندگان ارائه می‌کنند.این برنامه به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان و گویندگی حمیدرضا حسنی ساعت 16 از رادیو دانش پخش می‌شود.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهمان امروز برنامه خط فاصله رادیو دانش است. وی در این برنامه درباره موضوع نقش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اقتدار ملی و تولید ثروت گفت‌وگو خواهد کرد.این برنامه به تهیه‌کنندگی حامد توکل و گویندگی سیاوش عقدایی ساعت 9 به مدت 45 دقیقه از رادیو دانش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها