مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ توسط آبی‌ها رعایت خواهد شد، گفت: ما تحت هر شرایطی سقف بودجه‌ای که برایمان در نظر گرفته بودند را رعایت می‌کنیم و برای همین 30 درصد از مبلغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان را کسر کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۰۹۴۵۵
کسر 30 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال

بهرام افشارزاده با اشاره به بازی شب گذشته این تیم برابر پیکان عنوان کرد: ما از ابتدای فصل قول دادیم که شرایط خوبی را ایجاد کنیم و با همت کادر فنی و بازیکنان توانستیم به وضعیت بهتری برسیم. خوشبختانه با نظمی که بر تمرینات از آغاز فصل ایجاد شده و با وجود غیر قابل پیش بینی بودن فوتبال توانسته‌ایم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: با فعالیت‌هایی که قلعه‌نویی و همکارانش انجام می‌دهند این بردها ادامه پیدا خواهد کرد و فضایی ایجاد شده که ورزشکاران و کادر فنی از آن راضی هستند. درخواست من این است که تماشاگران هم فضای مثبت را فراهم کنند تا بازیکنان بتوانند در داخل زمین شایستگی های خود را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تحریم برنامه نود از سوی قلعه‌نویی و بازیکنانش تاکید کرد: من برنامه هفته گذشته را ندیدم البته فردوسی‌پور را می‌شناسم و می‌خواهم با او صحبت کنم تا شرایط را کمی تلطیف کند. ما به توانایی‌های ایشان اعتقاد داریم و اطمینان داریم هدف وی کمک به فوتبال است.

افشارزاده اضافه کرد: قرار نیست که تحریمی از سوی استقلال صورت گیرد، اگر مربی تیم در آن لحظه صحبتی کرده به خاطر شرایطی بوده که ایجاد شده بود و به نظرم یک مقدار تحت تاثیر قرار گرفته بود. برنامه نود چاشنی فوتبال است و همه آن را دنبال می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تصمیم قطعی برای کاهش قرارداد اعضای تیم گرفته‌اید، گفت: ما تحت هر شرایطی باید سقف بودجه تعیین شده را رعایت کنیم و برای همین 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کاهش داده‌ایم تا این گونه بتوانیم سقف تعیین شده را رعایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره ادامه داد: البته بازیکنان مستحق دریافت پاداش هستند چرا که با جان و دل بازی می‌کنند و رضایت هواداران را به دنبال داشته‌اند برای همین ما هم سعی می‌کنیم پاداش‌های خوبی را در آینده برای آنها در نظر بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها