فرج‌الله سلحشور در نشست خبری سریال حضرت موسی(ع) از بودجه‌ فیلم‌های «محمد» و «رستاخیز» با میزان 100 و 60 میلیارد سخن گفت و با اعلام شماره حساب از مردم خواست در تامین هزینه ساخت سریالش مشارکت کنند.
کد خبر: ۷۰۹۱۰۲
سلحشور برای ساخت سریال حضرت موسی(ع) شماره حساب داد
فرج‌الله سلحشور در نشست خبری که امروز یکشنبه دوم شهریور ماه درباره سریال حضرت موسی (ع) برگزار شد به پروژه‌های سینمایی «محمد» و «رستاخیز» و هزینه‌های این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه «محمد» بالای 100 میلیارد تومان و پروژه «رستاخیز» طبق گفته احمدرضا درویش 60 میلیارد تومان هزینه داشته است

وی در ادامه با اشاره به پروژه حضرت موسی (ع) و جزییات آن بیان کرد: سریال حضرت موسی در 72 قسمت تولید می‌شود که از آن 6 فیلم سینمایی هم درخواهد آمد و در نهایت این پروژه 170 تا 180 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

کارگردان «یوسف پیامبر» با اشاره به این 6 فیلم سینمایی عنوان کرد: این 6 فیلم سینمایی به کودکی حضرت موسی (ع)، ازدواج ایشان، داستان خضر و موسی، بقره، برج فرعون و همچنین کل داستان زندگی آن حضرت می‌پردازد.

وی همچنین در این نشست شماره حسابی را برای واریز کمک‌های مردمی برای تولید سریال حضرت موسی(ع) اعلام کرد و گفت: ما شماره حساب اعلام می‌کنیم تا مردم پول واریز کنند. اگر با این هزینه‌ها بودجه سریال به حد نصاب نرسید هرکسی که تمایل داشت می‌تواند با فکس شماره فیش، پول خود را پس بگیرد.

شورجه هم در سخنانی گفت: ایران 78 میلیون جمعیت دارد اگر از این تعداد 10 میلیون نفر هرکدام 20 هزار تومان بپردازند 200 میلیارد تومان تامین می‌شود. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها