جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پدیده با اینکه از لیگ یک آمده اما نتایج خوبی گرفته و ما بازی سختی مقابل این تیم داریم.
کد خبر: ۷۰۹۰۷۸
دایی: به ملوانی‌ها گفتیم بیایید به ما گل بزنید!

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده گفت: ما فردا یک بازی بزرگ در پیش داریم که با توجه به نتایج ضعیفی که گرفتیم دیگر حق اشتباه نداریم. در بازی قبل هم ما خودمان اشتباه کردیم و براساس اشتباه خودمان به حریف موقعیت دادیم و گفتیم بیا به ما گل بزن!

وی ادامه داد: در این بازی ما خوب کار نکردیم، اما فردا به دیدار پدیده‌ای می‌رویم که از لیگ یک آمده و نتایج خوبی هم گرفته و بازی سختی در پیش داریم، اما من قول می‌دهم از فردا پرسپولیس دیگری خواهید دید. ما دیگر دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم و با جان و دل به بازی بعدی می‌رویم و سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

دایی اظهار داشت: البته بدشانس هم هستیم، چرا که چهار بازیکن مصدوم داریم و پیام صادقیان را هم به آن اضافه کنید که می‌شود پنج بازیکن و به تیمی که تقریباً در لیست بزرگسالان است، 14 بازیکن دارد به جز پولادی می‌شود 13 بازیکن، قطعاً با این وضعیت دچار مشکل می‌شود، اما از فردا پرسپولیس دیگری را خواهیم دید و بچه‌های ما به اهمیت این بازی پی بردند و تمرینات خوبی انجام دادند و با یکدیگر جلسه گذاشتند و با هم حرف زدند و از فردا روز به روز بهتر می‌شوند.

علی دایی در ادامه نشست خبری بازی با پدیده گفت: ما بازیکنان جایگزین و خوب و آینده‌داری داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. مشکلاتی داشتیم که نتوانستیم برنامه‌های خودمان را ادامه دهیم اما با برنامه‌ریزی‌های خوب می‌خواهیم از تمام سرمایه‌هایمان استفاده کنیم. اومانیا هم از فردا با ماست و می‌تواند یک خرده از مشکلات خط دفاع را حل کند. او می‌تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند و در تمرینات ما هم حضور داشته است. ما چند جابجایی در تیم داشته‌ایم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

دایی در مورد مصدومیت رضا نوروزی گفت: ما در خط حمله عباس‌زاده، طارمی و هادی نوروزی را داریم. رضا نوروزی می‌توانست به روزهای اوجش برگردد اما به دلیل مصدومیت او را دیگر در اختیار نخواهیم داشت. سعی می‌کنیم جای رضا را به خوبی پر کنیم و بازیکنانی که می‌توانند به خوبی ما به کمک کنند.

دایی در مورد اینکه مایلی کهن گفته مشکل پرسپولیس با کارت به کارت حل می‌شود،‌گفت: این آقا همه چیزش مشخص است نمی‌خواستم در مورد او صحبت کنم اما باید بگویم قوه محترم قضائیه برای بار سوم او را محکوم کرده است. پس می‌توان همه چیز رادر موردش حدس زد. باید در مورد صحبت‌هایی که انجام می‌دهید سند و مدرک و دلیل داشته باشید. این آقا هر از گاهی صحبت می‌کند و من نمی‌خواهم وقتم را برای این آقا تلف کنم. کارهای بزرگی داریم. این صحبت‌ها فقط تمرکز تیم ما را به هم می‌زند.

وی ادامه داد:‌ در مورد صحبت‌های ایشان تا الان قوه قضائیه رسیدگی کرده و از این به بعد هم رسیدگی خواهد کرد. متاسفانه از شما خبرنگاران گلایه دارم زیرا به چنین صحبت‌هایی که فوتبال را زیر سَؤال می برد بها می‌دهیم. حرف‌هایی که در این چند سال زده است مشخص است اگر حرف‌های او در مورد من درست بود می‌توانست دفاع کند چرا سه بار پشت سر هم محکوم می‌شود. من این مسئله را به وکیلم می‌سپارم و خودم را درگیر مسائل این آقا نمی‌کنم. این تنها چیزی که از این صحبت‌ها به گوش می‌رسد این است که تمرکز تیمی ما به هم بخورد. ما می‌خواهیم فردا نتیجه بگیریم و به لیگ برگردیم. فصل قبل هم می‌گفتند که رتبه تیم ما هشتم یا نهم نمی‌شود اما به لطف خدا جایگاه خوبی داشتیم. سال گذشته هم ما به مقام دوم رسیدیم و امسال هم روزهای خوب وجود دارد که می‌توانیم از بحران بیرون بیاییم. قبول دارم در 4 بازی قبل خوب نبودیم و این می‌تواند تاثیرگذار باشد در اینکه راجع به ما با شک و تردید حرف بزنند اما خواهش می‌کنم از همه کسانی که صحبت‌هایی درباره پرسپولیس می‌کنند به ما کمک کنند و ما از کمک آنها استفاده کنیم. اگر کسی پرسپولیس را دوست دارد باید از صحبت‌هایش در این زمینه استفاده کنیم و باعث پیشرفت ما شود اما اگر کسی برای کوبیدن بخواهد صحبت کند که کار سختی نیست و همه می‌توانند راحت این کار را انجام دهند.

دایی ادامه داد: پرسپولیس واقعی کسی است که دلش برای این تیم بسوزد. من یک روز در تیم هستم و یک روز نیستم اما هر وقت که نبودم به دنبال کار خودم می‌رفتم و هیچ گاه به زور وارد تیمی نشدم و دیدید که همیشه دنبال من آمدند که کار کنم. الان هم همین است و اگر کسی با من مشکل دارد آن را به پرسپولیس انتقال ندهد. وقتی که می‌بری همه کنارت هستند اما وقتی می‌بازی باید به تو کمک کنند و الان تیم نیاز به کمک دارد که متاسفانه چنین چیزی را در بعضی نمی‌بینیم.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما از رضا نوروزی ناراحت هستید، گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که این بازیکن مصدوم شده و دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد و او باید پایش را عمل کند و باید ببینیم می‌تواند به ما کمک کند یا نه که تا الان برای ادامه راه تصمیم خاصی نگرفته‌ایم و می‌خواهیم بهترین تصمیم را برای پیشرفت بگیریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما گفته‌اید رضا حقیقی را نمی‌خواهید،‌گفت: کجا شنیده‌اید که من چنین حرفی زده باشم؟! من چه زمانی گفتم نیاز به حقیقی ندارم؟! اولین بار است من چنین چیزی می‌شنوم و سؤال شما سؤال بیخودی است.

در ادامه همین خبرنگار اعلام کرد که پنجعلی هم چنین حرفی زده که دایی پاسخ داد: متاسفم که از زبان من و پنجعلی صحبت می‌کنید. حرمت شما خبرنگاران بالاست و نقش زیادی در ورزش دارید اما با دروغ‌هایی که می‌سازید سؤال می‌پرسید و باید بگویم حقیقی یکی از بهترین بازیکنان ماست که البته کمی افت داشت و خیلی خوب تمرین کرد.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص شایعه حضور مجدد کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس تصریح کرد: من شخصا کریم انصاری‌فرد را دوست دارم و به اعتقاد من او یکی از بهترین‌های فوتبال ماست. اما باید شرایط را ببینیم و متوجه شویم که آیا می‌توانیم از او استفاده کنیم یا نه. در حال حاضر ما سه مهاجم نوک داریم که اگر آنها نتوانند به ما کمک کنند مطمئنا به دنبال کریم انصاری‌فرد یا بازیکنان دیگر می‌رویم اما ما با توجه به جای خالی در لیست‌مان اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

دایی در مورد چویی بازیکن کامرونی که دیروز در تمرین پرسپولیس حضور داشته بود ودایی او را جواب کرد، پاسخ داد: خیلی از بازیکنان هستند که رزومه خوبی دارند و من هم می‌توانم بگویم رزومه خوبی داشتم و روزگاری آقای گل بودم و بهترین بازیکن می‌شدم اما شرایط فعلی مهم است. من حتی اسم چویی را هم نمی‌دانستم و فقط رزومه‌ا‌ش را به من دادند و من از او در تمرین استفاده کردم که خودم با این سن و سال و بدون آمادگی از او بهتر بازی می‌کنم!

وی افزود:‌ما بازیکنی می‌خواهیم یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد وگرنه امثال این بازیکن در مملکت ما هزاران نفر هستند و نمی‌خواهیم بی‌جهت به چنین بازیکنانی پول بدهیم. البته تا الان حدود 4-5 گزینه دیگر داریم که به ما کمک می‌کنند. با فیلم نمی‌شود بازیکن گرفت و نباید چون چویی در سال 2008 بهترین بازیکن لیگ نروژ شده او را جذب کنیم چرا که الان سال 2014 است و 6 سال از آن روزگار گذشته و شرایط حال حاضر بازیکن مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها