دیدارهای پیکان – استقلال و پرسپولیس – پدیده در هفته پنجم لیگ برتر از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد .
کد خبر: ۷۰۸۹۹۲
پخش زنده بازی امروز پیکان و استقلال از شبکه سه

در هفته پنجم لیگ برتر ، استقلال تهران درشرایطی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سایپا می رود که توانست در هفته چهارم و در دقیقه 91 با گل امید ابراهیمی پیروز گردد و به رتبه سوم جدول صعود کند و درمقابل نیز پیکان میهمان گسترش فولاد بود و با شکست در این مسابقه تعداد باخت های خود را به عدد 2 رساند و در جایگاه چهاردهم جدول نشست .

دیدار پیکان – استقلال ساعت 19:10 ، یکشنبه 2 شهریور به صورت زنده از شبکه سه سیما درقالب برنامه فوتبال برتر پخش خواهد شد .

لازم به ذکر است این دیدار را محمدرضا احمدی گزارش می کند و جواد خیابانی نیز مجری این برنامه می باشد .

اما در دیگر دیدار حساس و پربیننده هفته پنجم ، پرسپولیس تهران که از چهار بازی خود 1 برد ، 1 مساوی و 2 باخت دارد وهفته گذشته با نتیجه 2 بر 1 مغلوب ملوان شد به مصاف پدیدده مشهد می رود ، تیمی که این روزها با مربیگری علیرضا مرزبان ، هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد و درحال حاضر نیز در جدول ، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است .

دیدار پرسپولیس – پدیده نیز ، ساعت 19:10 ، دوشنبه 3 شهریور به صورت زنده از شبکه سه سیما درقالب برنامه فوتبال برتر پخش خواهد شد .

لازم به ذکر است این دیدار را مزدک میرزایی گزارش می کند و جواد خیابانی نیز مجری این برنامه می باشد . (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها