آن مرد سه باره خداحافظی می کند!

رکورد شگفت انگیز مهدی مهدوی کیا

جام جم ورزشی: گاهی اوقات در فوتبال ایران اتفاقاتی می افتد که نظیرش هیچ جای دنیا دیده نمی شود.
کد خبر: ۷۰۸۹۸۹
رکورد شگفت انگیز مهدی مهدوی کیا

به گزارش جام جم ورزشی، نمونه این اتفاقات را می توان در خداحافظی بازیکنان بزرگ فوتبال ایران دید. در حالی که سال هاست از این گفته می شود که چرا بازیکنان ایرانی خداحافظی آبرومندانه و باشکوهی از فوتبال ندارند آن وقت برای مهدوی کیا از تیم ملی ، پرسپولیس ، فوتبال و خلاصه هر جای دیگری چند بار بازی خداحافظی برگزار می شود!

مهدوی کیا یک بار در فینال جام حذفی سال 92 از فوتبال خداحافظی کرد. در آن دیدار نزدیک به 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و یک صدا نام مهدی مهدوی کیا را صدا کردند. بگذریم از اینکه در همان بازی علی کریمی هم به شدت احساساتی شد و خداحافظی کرد و بعدا پشیمان شد.

جالب است که پس از این خداحافظی مهدوی کیا بسیاری گفتند که وداع مهدی با فوتبال غریبانه بوده و اصلا هم به آن 100 هزار نفری که در ورزشگاه حضور داشتند اشاره ای نکردند. همین شد که رویانیان با صرف هزینه ای کلان و نجومی تیم پیرمردهای میلان را به تهران کشاند تا بار دیگر برای او بازی خداحافظی برگزار کنند. اما به فاصله چند ماه از برگزاری دیدار پرسپولیس و پیشکسوتان میلان باز هم زمزمه های برگزاری دیدار خداحافظی برای مهدوی کیا مطرح شده؛ اینبار خداحافظی از تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی به همراه وحید هاشمیان و علی کریمی.

اگر مهدوی کیا در دیدار با کره جنوبی با پیراهن تیم ملی به میدان برود که البته بسیار بعید است او صاحب یک رکورد شگفت انگیز خواهد شد؛ سه بار خداحافظی از فوتبال!

البته حتی اگر موضوع خداحافظی مهدوی کیا مقابل کره جنوبی هم مطرح شود باز هم رکورد او در زمینه مطرح شدن خداحافظی های پی در پی در مقابل تیم های مختلف دست نخورده باقی می ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها