طرح یک پرسش برای کاربران اینترنتی

کریمی دست دوستی دراز کرد یا هدف دیگری داشت؟!

جام جم ورزشی:ویدیوی جنجال برانگیزی که علی کریمی علی دایی را به چالش سطل آب دعوت می کند سر و صدای زیادی در فضای مجازی کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۶۲۰
کریمی دست دوستی دراز کرد یا هدف دیگری داشت؟!

به گزارش جام جم ورزشی ، کریمی در ویدئوی خود از رضا عطاران، مازیار فلاحی و ... البته علی دایی دعوت کرد تا به حمایت از بیماران ALS بپردازند و سطل آب و یخ را روی سرشان خالی کنند. این ویدئو، یک انفجار در فضای مجازی به همراه داشت و طرفداران کریمی و دایی به نقد اتفاق پیش آمده پرداختند.

طرفداران علی کریمی می گویند که کریمی با نام بردن علی دایی هدفش تنها دادن چراغ سبز به علی دایی برای آشتی بوده و هدف دیگری نداشته این در حالیست که طرفداران دایی معتقدند علی کریمی با این کار و در روزهایی که پرسپولیس و دایی در بحران هستند فقط خواسته حاشیه سازی کند.

طرفداران دایی همچنین ادعا دارند که کریمی با این کار می دانسته جنجال زیادی به پا می شود.

***

دقیقا دعوا بین طرفداران دایی و کریمی از همین جا شروع شد؛ هواداران کریمی اعتقاد داشتند چهره محبوب شان می خواسته با این کار، باب دوستی دوباره با سرمربی پرسپولیس را باز کند و ویدئوی کریمی، چیزی به غیر از یک پیام دوستانه در پی ندارد اما علاقه مندان به دایی می گویند این یک شوخی زیرکانه از سوی کریمی بود تا دایی که در پرسپولیس به مشکل پرداخته را به حاشیه ببرد. البته ویدئوی فوق صرفا برای یک کار خیریه ساخته شده و حتی اگر در آن شوخی زیرکانه و هوشمندانه ای باشد، به کسی آزار نمی رساند.

به هر حال باور اینکه علی کریمی و علی دایی در این شرایط رفاقتی داشته باشند، بسیار سخت است چون هنوز این شایعه مطرح است که دایی باعث شد کریمی بدون بازگشت به پرسپولیس و دور از خانه، از فوتبال خداحافظی کند. کریمی هم مصاحبه های تندی علیه دایی انجام داد و قطعا این طور نیست بعد از خداحافظی کریمی از فوتبال، تصور کنیم رابطه شان بهبود یافته باشد. حالا فکر می کنید چه دلیلی وجود داشت که کریمی، دایی را به چالش بکشد آن هم دو، سه روز پس از شکست مقابل ملوان و چندبرابر شدن مشکلات دایی؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها