جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال اکنون ۹ امتیاز دارد که این را مدیون امیر قلعه‌نویی است.
کد خبر: ۷۰۸۶۰۱
ابراهیم‌زاده: استقلال مدیون قلعه‌نویی است

منصور ابراهیم زاده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار پیکان و استقلال گفت: بیشتر از یک هفته است که از تدفین مرحوم مهدی نفر می‌گذرد بار دیگر این ضایعه را تسلیت می‌گویم با او آشنایی نزدیکی داشتم و زحمات زیادی برای جامعه ورزش می‌کشید می‌دانید امروز روز پزشک است و گروهی هست که در تیم‌های فوتبال هستند.

وی در ادامه گفت: باید بگویم در تیم ما این اعتقاد و باور وجود دارد که روز به روز بهتر می‌شویم مطمئنا در ادامه لیگ بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس برای همه بازیکنان انگیزه خاصی دارد حتی بدون تمرین هم بازیکنان می‌توانند به میدان بروند و عملکرد خوبی در میدان داشته باشم. مطمئن هستم که ما روز خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و فوتبال خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت اما منکر اتفاقات نیستیم.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: ما بازی با گسترش فولاد عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم، استقلال مجموعه‌ای دارد که به همه آنها احترام می‌گذارد. قلعه‌نویی نقش بسیار مؤثری در نتیجه‌گیری این تیم داشته است درست است که هنوز این تیم حنیف‌ عمران‌زاده و امیرحسین صادقی را ندارد اما می‌بینید که با 9 امتیاز بالای جدول قرار دارد این کار مدیون قلعه‌نویی و بقیه همکاران اوست.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا محروم و مصدوم دارند یا خیر، گفت: محروم نداریم و مصدومان ما یکی دو نفر هستند که امیدوارم به بازی برسند.

وی در خصوص اینکه کسب دو امتیاز از چهار بازی عملکرد ضعیفی نیست و آیا این روند ادامه خواهد داشت، گفت: هیچکس نمی‌خواهد این روند ادامه داشته باشد همه تلاش می‌کنیم تا به سمت و سوی موفقیت برویم شاید شرایطی که به وجود آمده بحرانی را به وجود آورد اما اعتقاد و باور ما این است که بتوانیم در ادامه راه موفق ظاهر شویم و مطمئناً می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما آگاه هستیم که سه بازی سخت مقابل تیم‌های استقلال، نفت و فولاد داریم و بازیکنان با تمام تلاش خود به میدان خواهند رفت.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت سعید حلافی به کجا کشیده شد، گفت: امروز قرار بوده او اطلاعات خود را به مراجع ذیصلاح ببرد و کار خود را پیگیری کند. امیدوارم مشکل او حل شود بتواند به میدان برود.

وی در خصوص رویارویی مهدی رحمتی با استقلال با شرایط فردای این بازیکن گفت: ما با مجموعه‌ای حرفه‌ای روبرو هستیم چه از لحاظ کادر مدیریتی، چه از لحاظ تیمی. بازیکنی از تیم مقابل جدا شده و رحمتی این شرایط را دارد اما او همیشه خوب کار می‌کند و با تمام وجود در اختیار تیم است.رحمتی بعنوان بازیکن اجتماعی و باهوش در خدمت پیکان است و احترام به هواداران را همیشه سرلوحه کار قرار داده و بسیار با انگیزه است.

ابراهیم‌زاده در خصوص اینکه آیا توصیه‌ای به این بازیکن قبل از بازی داشته یا خیر، گفت: فکر می‌کنم جواب شما را در سؤال قبلی داده‌ام چون شناخت من از رحمتی به گونه‌ای است که او هم خوب رفتار می‌کند و هم خوب عمل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها