خداوند نسل آدم‌های فضول و بی ادب را منقرض کند!

موج توهین‌های اینترنتی به «نفیسه روشن» رسید

رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت و سرشناس کشورمان با تاکید بر اینکه رغبتی به بازی در فیلمهای هالیوودی ندارد، تاکید کرد، به هیچ وجه در یک اثر خارجی که به ایرانی‌ها توهین کند،‌ بازی نخواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۸۳۳۲
کیانیان: به ملتم توهین نخواهم کرد

چندی پیش در اخباری غیررسمی شنیدیم به رضا کیانیان پیشنهاد شده در سریال ( «Homeland» میهن) بازی کند، اما خود او تاکید دارد که حاضر نیست در اثری که به ایرانی‌ها توهین می‌کند‌، بازی کند.

کیانیان درباره احتمال بازی‌اش در این سریال به ایسنا گفت: چندی پیش از طرف IMDB به من ای‌میل زدند و مرا برای بازی در سریال «Homeland» دعوت کردند‌، آنها در این ایمیل گفتند که این سریال در آفریقای جنوبی در حال فیلمبرداری است و شما را برای نقشی انتخاب کرده‌ایم که اگر موافق باشید‌، تا ده روز دیگر برایتان بلیت می‌فرستیم.

او این نوع برخورد را توهین‌آمیز دانست و توضیح داد: حقوق اولیه یک بازیگر این است که از ابتدا سناریو را ببیند‌، نقشش را بداند و تکلیف دستمزدش هم معلوم باشد، اما پیشنهاد این افراد،‌ توهین‌آمیز است چون فرض را بر این می‌گذارند که بازیگران ما کشته مرده بازی در آثار خارجی هستند و لازم نمی‌دانند درباره‌ی هیچ یک از این موارد که جزو حقوق اولیه هر بازیگری است،‌ توضیحی بدهند.

او اضافه کرد: از آنجا که این سریال را ندیده بودم،‌ از پسرم درباره آن پرسیدم و او با زبان جوانی خودش توضیح داد که سریالی معروف و خفن است، اما گفت در این سریال هم طبق معمول‌، ایرانی‌ها تروریست هستند.

کیانیان گفت: به آنها جواب دادم از پیشنهادتان ممنونم، اما شما هنوز برایم سناریو نفرستاده‌اید و چون شنیده‌ام در سریال شما به ایرانی‌ها توهین شده‌، اگر چنین است،‌ پیشنهادتان را قبول نمی‌کنم. بعد از این‌که این جواب را فرستادم‌، دیگر پاسخی از طرف آنها نیامد.

او اظهار تاسف کرد: آنها با این‌گونه پیشنهاد دادن‌ها نشان می‌دهند که چقدر خود را بزرگ می‌بینند و همین موضوع نشان‌دهنده تکبر آنها در برخورد با بازیگران شرقی است که به هیچ وجه درست نیست.

رضا کیانیان خاطرنشان کرد: بازی در یک سریال خارجی خیلی هم هیجان انگیز نیست که یک بازیگر بدون خواندن سناریو‌ و اطلاع از گروه تولید کننده‌، نقش و دستمزدش‌، بخواهد برای بازی در آن توافق کند. ضمن اینکه هرگز دوست ندارم در اثری بازی کنم که به ملتم توهین کرده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
۰
۰
فقط میتونم بگم هر فیلم وسریالی شخص شما توش باشی عالی خیلی دوست داریم یه دونه ای
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها