جام جم ورزشی: رضا حقیقی هافبک دفاعی پرسپولیس اعلام کرد که علی دایی از او خواسته پیشنهادهای خارجی اش را فراموش کند.
کد خبر: ۷۰۸۲۴۷
حقیقی: دایی گفت پیشنهادهایت را فراموش کن

حقیقی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره خبر ما و پیشنهادی که از باشگاه الریان دارد گفت: بله این خبر درست است، من به جز پیشنهاد الجیش پیشنهاد الریان را هم دریافت کرده ام و اگر خدا بخواهد آنها را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار می‌ دهم.

حقیقی در موررد اینکه بالاخره چه تصمیمی گرفته و آیا قرار است پرسپولیس را ترک کند یا نه بیان کرد: دیروز آقای دایی با من صحبت کرد و از من خواست پیشنهادهای خارجی و جدایی از پرسپولیس را فراموش کنم و همین جملات حجت را بر من تمام می‌ کند و بعید می‌ دانم با توجه به درخواست دایی پرسپولیس را ترک کنم.

«اما تو بعد از بازی فولاد خیلی عصبانی بودی و مصاحبه هایت مبنی بر اینکه در پرسپولیس هیچ چیز سر جای خودش نیست تا حدی نگران کننده به نظر می‌ رسید» هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: باید قبول کنیم که تا همین چندی قبل وضعیت پرسپولیس روبه راه و درست نبود، علنی شدن و رسانه ای شدن اختلاف نظر ها همه را نگران کرده بود. من هم بازیکنی هستم که دوست دارم در محیطی آرام بازی کنم باید قبول کنیم که تا همین چند روز قبل حتی بعضی ها قصد داشتن تمرکز را از علی دایی هم بگیرند و اگر حرفی زدم براساس همین اتفاقات بود اما وقتی دیروز آقای دایی به من گفت که در پرسپولیس بمانم و پیشنهادی خارجی را فراموش کنم من هم تصمیم گرفتم که دیگر در این خصوص حرفی نزنم و کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.

حقیقی ادامه داد: چه کسی بدش می‌ آید در پرسپولیس بازی کند؟ پرسپولیس بهترین تیم ایران است و شک نکنید که این فصل هم مدعی اول قهرمانی خواهد بود، هر چند هواداران حق دارند بابت 4 امتیاز ما از 4 بازی کمی نگران باشند اما مطمئن باشید شرایط اینطور نمی‌ ماند و پرسپولیس به صدرجدول خواهد رسید. پس شک نکنید که من هم دوست دارم در این تیم بمانم و قهرمانی را در پرسپولیس تجربه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها