گزارش های منابع خبری عراقی حاکی از فرار دسته جمعی اعضای داعش از مناطق مختلف عراق در پی تشدید حملات نیروهای امنیتی این کشور است.
کد خبر: ۷۰۸۰۸۱
نشانه هایی از فرار بزرگ داعش

به گزارش جام جم آنلاین، پایگاه خبری کنوز مدیا به نقل از فرمانده پلیس دیالی سرتیپ جمیل الشمری خبر داد که دسته های گروه تروریستی داعش از مناطق تمرکز خود در استان موصل با تشدید حملات نیروهای امنیتی عراقی فرار کرده اند.

الشمری گفت: نیروهای امنیتی آماده پاکسازی مناطق باقیمانده عراق از وجود داعشی ها هستند.

وی افزود: اکثر فرماندهان داعش از مناطق شروین، روستاهای تبه و سلسل گریخته اند زیرا دریافته اند که عشایر در حال آماده شدن برای جنگ با آنها هستند و عملیات های دقیق امنیتی لانه های آنها را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش،دسته های تروریست داعشی در شهر موصل نیز به محله غربی آن گریخته​اند و علت این فرار هدف قرار گرفتن فرماندهانشان با اطلاعات دقیق از محل استقرار آنها است.

همچنین محمد البوعاج یکی از شیوخ عشایر موصل از فرار تعداد زیادی از فرماندهان تروریست​های داعش از شهر موصل خبر داد.

وی افزود: حملات سنگین هوایی اخیر علیه مواضع داعشی ها که منجر به بازپس گیری سد موصل و همکاری و هماهنگی کامل بین نیروی هوایی ارتش عراق و نیروهای اقلیم کردستان (پیشمرگ ها) شد، فرماندهان داعش را ناچار به فرار از موصل به سوی الربیعه واقع در مناطق مرزی عراق و سوریه کرد.

البوعاج تصریح کرد: عشایر با امکاناتی ساده توانستند خسارت های سنگینی را به صفوف تروریست های داعش وارد کنند.

پایگاه المدی پرس عراق نیز به نقل از برخی منابع امنیتی عراقی خبر داد که بازمانده های گروه داعش با درک تهدید جدی از سوی نیروهای امنیتی، اقدام به حفر خندق های دفاعی در اطراف شهر موصل کرده​اند.

همچنین داعش ادارات رسمی و مراکز تشکیلاتی خود را در مناطق نزدیک کرکوک به آتش کشیده است؛ اقدامی که به نظر می رسد به معنای آمادگی برای فرار از این شهر بدون گذاشتن رد پایی از خود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
۰
۰
ای موشهای كثیف داعشی ! ای بی پدر و مادرهای نجس داعشی ! اگر گریختید دیدار به قیامت
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
۰
۰
این حرومزاده ها رو باید از روی زمین نیست و نابود كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها