نتایج نهایی مسابقات دوومیدانی و شنا دانش آموزان دختر متوسطه اول در شهرکرد اعلام شد.
کد خبر: ۷۰۷۷۵۲

بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با معرفی نفرات و گروه های برتر در دو مقطع متوسطه اول و ابتدایی در مجتمع ورزشی شهدای شهرکرد پایان یافت.

در این دوره از مسابقات بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان و عوامل اجرایی در دو رشته شنا و دوومیدانی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد حضور داشتند.

*دانش آموزان تهرانی قهرمان مسابقات دوومیدانی شدند

در مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول 73ورزشکار در قالب 13تیم به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند و در مسابقات تیمی دختران متوسطه اول استان‌های تهران، فارس و البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دومین مرحله مسابقات در مقطع متوسطه اول «مریم محبی» از استان تهران با کسب مقام‌های برتر در رشته های 200متر و 400متر به عنوان قهرمان قهرمانان دوومیدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول معرفی شد.

در مسابقات ورزشی دوومیدانی در رشته ۴ در ۱۰۰ متر امدادی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول کشور تیم های استان البرز، تهران و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

اعضای تیم البرز را غزل پهلم خانی، ماری ابن علی حیدری، نیلوفر یاوری و شیلا حسن آبادی تشکیل دادند و اعضای تیم استان تهران متشکل از نگین بیگی، مریم محبی، کیمیا پورخلخالی و مارال عطاردی‌کیا بود ضمن اینکه اعضای تیم اصفهان را نیز ریحانه مبینی، رعنا داستان پور،مهتاب رنگ زرد و فاطمه کرمی تشکیل دادند.

اما در رشته تیمی دوومیدانی تهران، فارس والبرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته پرتاپ دیسک مبینا السادات رحمانی از همدان، فرشته رجب علی پور از البرز و نجمه زرگری از اصفهان اول تا سوم شدند.

*دختران شهرستانهای استان تهران قهرمان مسابقات شنا شدند

در بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی شنا دانش آموزان دختر متوسطه اول کشور نیز نفرات برتر معرفی شدند.

دررشته تیمی شنای دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان‌های استان تهران، قزوین و البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته 200متر قورباغه در رده سنی 13 تا 14سال رزناز نجیب الاشرافی از تهران، درسا تاجیک ازتهران و غزل بهمن‌پور از البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته 50متر پروانه و در رده 13تا ۱۴سال نیز زهرا ملکی زندی از شهرستان تهران، ساینا سماک از البرز و عسل نویدی از تهران اول تا سوم شدند.

همچنین «بهار امامی» از استان تهران با کسب چهار مدال طلا به عنوان قهرمان قهرمانان شنا دانش آموزان کشور معرفی شد.

*دانش آموزان ورزشکار جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

شرکت‌کنندگان در بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در شهرکرد، جنایات رژیم صهیونیستی درغزه را محکوم کردند.

این گروه شرکت‌کننده درحمایت ازکودکان و زنان بی دفاع با نگارش طوماری سه متری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها