سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سایپا به شدت از برنامه 90 انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۰۷۵۵۲
قلعه‌نویی دستور تحریم فردوسی‌پور و برنامه 90 را صادر کرد

امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر سایپا در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با تسلیت درگذشت سیمین بهبهانی و مهدی نفر، درباره این دیدار گفت: من باید به تیم خودم تبریک بگویم. یک توپ روی دورازه ما آمد و دو گل خوردیم. ما موقعیت های پر شماری داشتیم و من به مجموعه خودمان افتخار می کنم که یک هافبکی گرفتم که یکی از بهتری‌های تاریخ ایران است. ابراهیمی در جام جهانی در حقش اجحاف شد و متاسفانه او را ندیدند. او فراتر از آسیا است. ما در این دیدار خوب شروع کردیم و در نیمه دوم تغییراتی هم داشتیم و در نهایت موفق شدیم. به جلالی هم بابت تیم خوبش تبریک می گویم. از تماشاگران هم یک تشکر می کنم که تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند. ما در حال برگشت به تیم سال 84 هستیم. می بینید که بازی های ما پر گل هستند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از برنامه نود، بیان کرد: متاسفانه دیروز در برنامه 90 به هواداران استقلال بی احترامی شد. در برنامه 90 به سرپرست استقلال توهین شد و به ایشان فرصت حرف زدن دادن نشد تا از حق میلیون‌ها استقلالی دفاع شود. 20 دقیقه درمورد یک اسم بحث می کنند اما به استقلال که می‌رسد، وقت ندارند.

سرمربی استقلال ادامه داد: من به بازیکنان هم گفته‌ام که دیگر حق ندارند با این برنامه صحبت کنند. متاسفانه در این برنامه کارشناسی ها از قبل معلوم است. آقای فنایی قبل از کارشناسی خودش را لو داد. آقای فنایی ما هم فوتبال را می دانیم. شما برای داشتن تریبون، آمدید و صحبت کردید و جالب است که آن توپ را هی می چرخاندند تا مثلا شبیه سازی کنند. اگر قانون اجازه دهد، ما نمی خواهیم که کارشناسی داوری ما در این برنامه پخش شود. من اگر قانون اجازه دهد، دیگر اجازه نمی دهم مصاحبه حتی من را هم پخش کنند.

وی اضافه کرد: کارشناسان توجیه شده در این برنامه می‌آیند. آقای مرادی می آید در برنامه و هیچ نظر قطعی‌ای نمی دهند. این ها درد فوتبال ماست. حالا اگر تیم ما نبود، شاید برخی از این کارشناسان نظر قطعی می دادند. به هرحال همانطور که گفتم، این درد فوتبال ماست که باید درمان شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها