جام جم ورزشی : افشاگری های مهدی رحمتی و ایمان موسوی در رابطه با برخی مسائل درباره امیر قلعه نویی باعث شده آنها با یک تهدید جدی مواجه شوند.
کد خبر: ۷۰۷۳۵۱
مهدی رحمتی و ایمان موسوی تهدید شدند

به گزارش جام جم ورزشی، رحمتی و موسوی یکشنبه به کمیته اخلاق رفتند تا روبروی قاضی انصاری بنشینند تا درباره حاشیه‌های قلعه‌نویی حرف بزنند. رحمتی و موسوی برگه اظهارنامه خودشان را پُر کردند. رحمتی به وضعیت استقلال و قلعه‌نویی اشاره می‌کند و موسوی هم درباره منصور عظیمی از نزدیکان قلعه‌نویی می نویسد که چه مشکلاتی در زمان حضورش در استقلال برای او ایجاد کرد. قاضی انصاری بعد از خواندن اظهارنامه این دو بازیکن به آنها گفت:«شما مدرک هم دارید که این حرف‌ها می‌زنید؟».

رحمتی به انصاری گفت که در این فوتبال پیدا کردن مدرک مشکل است ولی همه سعی خودم را می‌کنم تا شاهد را پیدا کنم. موسوی که کمی ترسیده بود، بار دیگر به تکرار اظهاراتش پرداخت و مدعی شد که مسائل مطرح شده ربطی به قلعه‌نویی ندارد، و مشکل از اطرافیان او است. قاضی انصاری هم به رحمتی و موسوی گفت:«اگر مدرک یا شاهدی برای حرف‌های‌تان نیاورید، محروم می‌شوید».

باید دید که رحمتی و موسوی می‌توانند حر،‌شان را به ثابت کنند و یا بار دیگر قلعه‌نویی از اتهاماتی که عیله او زده شده، تبرئه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها