«همه چیز آنجاست» خط قرمزهای تلویزیون را رد کرده است

سام درخشانی: فقط با دزدها و معتادها می‌توانیم شوخی کنیم

سام درخشانی که با بازی های خوبش در سینما و تلویزیون ایران طرفداران زیادی دارد، در یکی از گفتگوهای خود درباره حواشی و اتفاقات عجیب سفر هنرمندان به جام جهانی برزیل صحبت کرده است.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۲
در برزیل جرات نمی کردیم استخر برویم

سام درخشانی که با بازی های خوبش در سینما و تلویزیون ایران طرفداران زیادی دارد، در یکی از گفتگوهای خود درباره حواشی و اتفاقات عجیب سفر هنرمندان به جام جهانی برزیل گفت: «ما که یک مدت خوراک خبری 20:30 شده بودیم! عجیب بود با وجود اینکه داعش داشت همش تهدید می‌کرد، داستان 1+5 هم داشت پیش می‌رفت ولی صدر خبرها ما شده بودیم! آره، تیتر یک تمام سایت‌ها بودیم! حتی چندتا روزنامه روی جلدشان بحث‌شان شده بود شلوارک‌هایی که ما پوشیده بودیم. داستان از این قرار بود که خواستیم برویم فوتبال بازی کنیم، روز اولی بود که رسیده بودیم. همین که داشتیم با اتوبوس می‌آمدیم سمت هتل دیدیم چندتا بلوک آنطرف‌تر زمین فوتبال است. یک دانه هم نه، چندتا از این زمین فوتبال‌ها که کوچک بود و به قولی از همان موقع آب توی دهان ما افتاد یعنی قشنگ همه‌مان زوم کردیم که بیاییم فوتبال بازی کنیم.

روز اول آمدیم برویم شهر را ببینیم که گفتند از لحاظ امنیتی امکانش نیست، چون اگر بخواهید از اینجا تکان بخورید باید به پلیس و همه خبر بدهید! برای همین تصمیم گرفتیم فوتبال بازی کنیم. رفتیم فوتبال بازی کردیم یا داشتیم می‌رفتیم و یا داشتیم برمی‌گشتیم که از ما عکس گرفتند! هیچ بک‌گراندی نداشتیم که ممکن است مشکلی پیش بیاید. بعد هم بچه‌ها عکس را گذاشتند روی اینستاگرام که هر چی هم می‌کشیم از دست این اینستاگرام است.»

/Media/Image/1393/03/25/635383872535036842.jpg

سام درخشانی در ادامه حرف هایش از اعتیاد عجیبش به اینستاگرام گفت: «شبکه مجازی که من هیچوقت تویش نبودم، چون همیشه من از فیسبوک و اینها متنفر بودم ولی اینستاگرام ما رو هم اسیر کرده. (خنده) روزی دو تا آمپول می‌زنم تا اعتیادم را ترک کنم. تنها صفحه‌ رسمی که در فضای مجازی دارم در اینستاگرام است. حُسنش در این است که شما ارتباط دو طرفه داری، ولی ارتباط مستقیم نداری. یعنی چت نمی‌کنی. می دانی چه می‌گویم؟ یعنی عکس می‌گذاری مردم لایک می‌کنند و نظراتشان را می‌گویند یا اینکه اخبار خود ت را که خیلی شخصی است و دوست داری می‌توانی پخش کنی.

بله از فوتبال برمی‌گشتیم و با همان شلوارک‌هایی که پایمان بود عکس گرفتیم و یکی از بچه‌ها فکر می‌کنم مسعود پاکدل بود گذاشت روی اینستاگرامش (خنده). آقایی که شما باشید عکس رفت و یکدفعه آن بلوا بلند شد!»

بازیگر سریال پژمان در ادامه گفت: «اصلا فکر نمی‌کردیم این 20 - 30 سانت پایمان اینقدر برای مردم، اخبار و... اینقدر جذاب باشد. (خنده). این 20، 30 سانت اصلا خیلی جذاب شده بود. ما تازه فهمیدیم! تازه قوزک پایمان هم معلوم نبود! فقط یک 30 سانت! داستان از آنجایی خراب‌تر شد که مهراب قاسم خانی یک جوابیه داد که خیلی بامزه بود که وقتی خواندیم حسابی خندیدیم و خیلی حال کردیم و گفتیم خیلی بامزه است. همان آمد روی تیتر یک روزنامه ها! اصلا یک چیز عجیبی بود! آنها تیتر یک روزنامه‌شان کردند و داستان کردند و بعدش هم 20:30 شروع کرد! نمی‌دانم چرا 20:30 یک دفعه به ما گیر داد؟ من خودم اخبار 30/20 را می‌دیدم و دوست داشتم، ولی الان دیگر نمی‌بینم.

البته ناراحت نیستم، ولی کمی برایم عجیب شده! می‌دانی چه می‌گویم؟ یعنی همیشه مثلا می‌دیدم به اخباری گیر می‌دهد که خیلی برای همه مهم است، اما این دفعه این اخبار واقعا مهم نبود! 20:30 یک فایلی را باز کرد به اسم اینکه این تیم هنرمندان با پول بیت‌المال رفته و آن را نتوانست ثابت کند و بعد گشت یک چیزهای دیگر حاشیه‌ای پیدا کرد که بتواند آن را پوشش بدهد. من فکر می‌کنم دلیلش این است. در هر صورت قشنگ نبود این کار.

خیلی ما دچار ممیزی شدیم، یعنی ما مردانه هم جرات نمی‌کردیم مثلا استخر هتل برویم! یعنی مثلا مایو می‌پوشیدیم می‌رفتیم استخر، یکدفعه بچه‌ها می‌گفتند آقا بروید بیرون، آدم آمد، آدم آمد! انگار هیولا می‌آمد، انگار الان می‌‌آید ما را تو استخر می‌خورد! هر کسی هم برود توی استخر با مایو می‌رود دیگر! کسی با لباس اسکی توی استخر نمی‌رود (خنده). ولی اینطوری شده بود که دوباره می‌آمدیم حوله را می‌پوشیدیم و در می‌رفتیم!» (تی وی پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۰
۰
نه تورو خدا بیا تو فیس بوك صفحه داشته باش
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
مسخره ها.... مثلا شلوار میپوشیدین كسی بهتون میگفت عقب افتاده ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها