در حالی که شنبه شب گذشته بر اساس اعلام سازندگان «جاده قدیم»، قرار بود پخش این سریال در شبکه دوم سیما آغاز شود، اما در کمال تعجب یک سریال خارجی با نام «رازهای دهکده» را روی آنتن برد.
کد خبر: ۷۰۶۸۸۲
پشت پرده پخش نشدن «جاده قدیم»


از دو هفته پیش تصمیم مدیران تلویزیون بر این قرار گرفت که سه سریال «انقلاب زیبا» در شبکه یک، «جاده قدیم» در شبکه دو و «دردسرهای عظیم» در شبکه سه پس از ماه رمضان به پخش برسند. حتی آنونس های این سه سریال نیز در معاونت سیما تولید شد. از این سه، اولی و آخری به آنتن رسیدند، اما سریال جاده قدیم ساخته بهرام بهرامیان برخلاف پیش‌بینی‌ها به پخش نرسیده است. هر چند با توجه به عدم نمایش آنونس‌های این سریال، می شد حدس زد پخش آن برخلاف اعلام سازندگان به تعویق افتاده است.

اما شنیده می شود مدیران شبکه دو در بازبینی سریال جدید بهرامیان از کیفیت آن چندان راضی نبوده اند و علاقه ای ندارند آنرا روی آنتن ببرند. به ویژه که سریال در گروه فیلم و سریال شبکه دو هم تولید نشده و در واقع محصول سیما فیلم است و مسوولان این شبکه نمی خواهند از اعتبار خود برای سریالی که از ابتدا در جریان تولید آن نبوده اند، مایه بگذارند.
بر همین اساس گویا اخیراً به سفارش علی دارابی معاون سیما گروهی در شبکه دو برای بررسی چگونگی پخش این سریال و یا اعمال تغییرات احتمالی تشکیل شده تا تکلیف آن به سرعت مشخص شود.
(بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
۰
۰
مسئولین فقط دنبال سریالی هستن كه مردمو گریه بندازه . این سریال خیلی هم جالب بود . شما عوض تولید شبكه های به درد نخور فكر سریال و فیلمهای بومی بخصوص طنز باشید كه ارایشگاه زیبا چند دهه پیشو پخش نكنید ..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها