جام جم ورزشی : این روزها صحبت از ازدواج بسیار پرخرج و نجومی کریستیانو رونالدو است که چند ماه دیگر برگزار می شود اما در فوتبال ایران فکر می کنید پرخرج ترین ازدواج متعلق به چه کسی است؟!
کد خبر: ۷۰۶۴۳۲
پرخرج ترین ازدواج تاریخ فوتبال ایران+تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، این شخص کسی نیست جز علی دایی سرمربی کنونی پرسپولیس و آقای گل جهان. علی دایی سال 82 یعنی 11 سال پیش همسرش مونا فرخ آذری را در یک مهمانی خانوادگی می بیند. خود دایی اعتراف کرده که به محض دیدن وی اطمینان داشته پس از سال ها بالاخره ازدواج می کند.

جالب است بدانید فاصله نامزدی تا عقد علی دایی که بهمن ماه 83 اتفاق افتاد هشت ماه بود اما خبر نامزد کردن وی که آن زمان هنوز ستاره تیم ملی بود به هیچ عنوان جایی درز نکرد. اما در نهایت خبر عقد کردن وی همه جا پیچید. برترین گلزن رده ملی جهان مراسم ازدواج خود را هم سه ماه بعد برگزار کرد. مراسم ازدواج علی دایی که در یکی از تالارهای بزرگ شمال تهران برگزار شد هزاران مهمان داشت. بسیاری از این مهمانان مردم عادی بودند که از کنار این تالار می گذشتند اما پس از اینکه متوجه شدند داما کسی نیست جز علی دایی با کنجکاوی تا آخر مراسم همان جا باقی ماندند. آن شب خیابان های منتهی به محل برگزاری ازدواج بسته شده بود. بسیاری از چهره های شاخص فوتبال و حتی فرهنگ و هنر در این مراسم حضور داشتند.

اما بشنوید از هزینه هایی که برای این ازدواج شد. چندی پیش در گزارشی آمد که علی دایی 10 سال پیش بیش از 200 میلیون تومان خرج مراسم ازدواجش کرد. هر چند خودش بعدها این خبر را تکذیب کرد. گفته می شود کت و شلوار آقای داماد فقط سه میلیون تومان ارزش داشته است و البته از لباس عروس خانم هم می گذریم!

این مراسم ازدواج حاشیه هایی هم داشت از جمله اینکه چند روز بعد عکس های مربوط به مراسم در اینترنت پخش شد و بخش هایی از مراسم عروسی نیز از سوی یکی از شبکه های ماهواره ای برای بینندگان به نمایش گذاشته شد تا خشم علی دایی برانگیخته شود. او از بانیان این اتفاق شکایت کرد.

یکی از پر سر و صداترین ازدواج های چهره های معروف ایران بی شک متعلق به علی دایی است. تصاویری از آن ازدواج را می بینید. شبی که علی دایی یک تازه داماد 35 ساله بود:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هم میهن
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
مسعود جان ، ازدواجت مبارك و میمون باشه. ایشااله این عروسی و كت شلوارش برات اومد داشته باشه. انسانیت به لباس نیست با 350 هزاتومن ، كت شلوار خوبی توی بازار می شه پیدا كرد البته اگه از جاش خریده باشی، نه ازمغازه های بالا شهر كه قیمت ملكشون را هم روی اجناس می كشن.
دوست
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
تقصیر خودمونه.وقتی كه واسه یه سال فوتبال بازی كردن میلیارد از بودجه مملكتو می ریزن پای یه جوون كه خرج خوشی و حیوون خونگیاش كنه و اونوقت منو تو هم با كمال مسرت می شینیم پای تلویزیون و واسه بازی های مزخرفشون كف و سوت می زنیم بایدم وقتی مستی جوونی و خوشی از سرمون رفت و به خودمون اومدیم كه ما كی هستیم و درآمدمون چیه و خرج زندگی چیه و فشار گرونی چیه اونوقت بشنویم از ولخرجیاشون و هی حسرت بخوریم.هنوز مونده آقا مسعود.مونده ماه هایی كه ببینی تو خرج خوراك زن و بچت موندی اونوقت این ها میلیونی پول می دن تا فقط واسه 6-7 ماه یه ماشین اخرین مدل رو از گمرك گذر موقت بگیرن كه چی ... كلاس بذارن.

نیازمندی ها