پسر سلطان حالا نانوایی دارد!

حمله پروین کوچک به علی دایی

جام جم ورزشی: خداحافظی محمد پروین از فوتبال اتفاق قابل توجهی بود. او که با نفوذ و کمک پدرش فرصت بازی کردن در تیمی همچون پرسپولیس را پیدا کرد این روزها ترجیح می دهد فقط نانوایی اش را اداره کند.
کد خبر: ۷۰۶۳۲۳
حمله پروین کوچک به علی دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد پروین اخیرا گفت و گویی را با بانک ورزش و مجله تماشاگر انجام داده. پروین 26 ساله همانند پدرش علی دایی را دوست ندارد و در خلال مصاحبه چندباری به سرمربی کنونی پرسپولیس کنایه می زند. محمد پروین پس از اینکه به دلیل پیدا نکردن تیم مجبور به خداحافظی از فوتبال شد یک واحد تولیدی نان دایر کرده و 51 کارمند و کارگر دارد.

پروین که دو سال و نیم است ازدواج کرده حتی مانند گذشته هم با علی انصاریان ارتباط صمیمانه ندارد.

پروین درباره دلایل خداحافظی خود از پرسپولیس می گوید: سایه پدرم در سال‌هایی که فوتبال بازی کردم روی سر سنگینی می‌کرد. من زمانی که بابا سرمربی پرسپولیس بود به خاطر اینکه پسرش بودم فقط یک بازی جلوی شهید قندی یزد بازی می‌کردم و بازی دوستانه با بایرن مونیخ و وقتی بابام رفت، آری‌هان بیشتر به من بازی داد. اگر پسر پروین نبودم چند سال در پرسپولیس دوام می‌آوردم!

مشکلات زیادی بود که خداحافظی کردم اما اصل ماجرای خداحافظی من اختلافات بعضی‌ها با بابا بود که سر من خالی می‌کردند. با علی‌آقا دعوا داشتند و مرا می‌زدند. شهرت پدرم اذیتم کرد.

محمد پروین در پایان می گوید: سلطان پرسپولیس یکی بود و آن هم علی پروین!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها