شکست منچستریونایتد در هفته نخست لیگ برتر انگلیس باعث شد در همین ابتدای راه انتقادهای زیادی متوجه سرمربی هلندی این تیم یعنی فن خال شود.
کد خبر: ۷۰۶۳۱۱
فن خال در راه دیوید مویس!

به گزارش جام جم ورزشی ، دیوید مویس فصل گذشته با منچستریونایتد بدترین نتایج را گرفت و حالا فن خال هم با شکست لیگ برتر را شروع کرد.

از رقابت های هفته اول لیگ انگلستان بازی بین تیم منچستریونایتد و سوانسی سیتی در ورزشگاه اولدترافورد به قضاوت مایک دین انجام شد.

در دقیقه 28 بازی روی حرکت بازیکنان سوانسی در پشت محوطه جریمه توپ به کی سونگ یونگ بازیکن کره ای سوانسی رسید و او هم توپ رو به گوشه دروازه یونایتد فرستاد و کاری از دست دخه آ هم بر نیامد و گل تیم سوانسی به ثمر رسید.

اما در دقیقه 53 بازی روی ارسال کرنر و ضربه سر جونز توپ به رونی رسید و وی با ضربه قیچی برگردون زیبا توپ را وارد دروازه کرد تا هواداران را امیدوار به ادامه بازی کند ، گزارشگر انگلیسی بازی گل وی را شبیه به گلش به منچسترسیتی در سال 2011 مقایسه می کرد.

در دقیقه 73 روی یک ضربه در زمین سوانسی این تیم سریعا بازی را آغاز کرد و توپ را توسط جفرسون مونترو به محوطه جریمه رساند و ارسال این بازیکن و ضربه ای بی هدف از روتلج به سیگاردسون رسید وی با ضربه ای نه چندان دقیق روی اشتباه دخه آ توپ را وارد دروازه کرد.

این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سوانسی به پایان رسید تا منچستری ها با شکست فصل جدید را آغاز کنند آن هم در خانه خودشان اولدترافورد.

همچنین آرسنال و کریستال‌پالاس در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک توپچی‌ها به پایان رسید.

توپچی‌ها در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت جدی زیادی خلق کنند. در نهایت برد هونگلند موفق شد در دقیقه 35 برخلاف جریان بازی گلزنی کند ولی در دقایق پایانی نیمه نخست لورن کوشینلی فرانسوی موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنالی‌ها تیم برتر بودند. پس از آنکه در دقیقه 89 یکی از بازیکنان مهمان از زمین بازی اخراج شد آرون رمزی گل پیروزی بخش آرسنال را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان برسد.

تابلوی نتایج
لستر‌سیتی2 – اورتون 2
وستهام صفر – تاتنهام یک
کوئینزپارک صفر – هال‌سیتی یک
استوک‌سیتی صفر – آستون ویلا یک
وست‌بروم 2 – ساندرلند 2
آرسنال 2 – کریستال‌پالاس یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها