پسر سلطان حالا نانوایی دارد!

حمله پروین کوچک به علی دایی

فدراسیون فوتبال مربی پرتغالی را نمی خواهد؟!

شایعه عجیب درباره آینده کاری کروش در ایران

جام جم ورزشی: طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد کروش با فدراسیون فوتبال برخی شایعه ها در خصوص عدم تمایل مدیران ورزش کشور به ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به راه انداخته است.
کد خبر: ۷۰۶۰۶۰
شایعه عجیب درباره آینده کاری کروش در ایران

پروسه تمدید قرارداد کروش با فدراسیون فوتبال از همان روزهای ابتدایی بعد از جام جهانی 2014 کلید خورد. پروسه ای که در ابتدا به خاطر برخی مخالفت ها تنها تحت فشار افکار عمومی آغاز شد و در ادامه تحت تاثیر نتایج تیم ملی و البته برخی عقب نشینی های کروش کاملا جدی ادامه یافت.

علی کفاشیان که به نظر می رسید از سوی وزارت ورزش و شخص وزیر برای عدم ادامه همکاری با کروش تحت فشار بود، با مربی پرتغالی تیم ملی پای میز مذاکره نشست تا شاید بندهای جدید قرارداد این مربی، او را در نهایت فراری دهد و به این نحو رئیس خند روی فدراسیون فوتبال هم از یک چالش بزرگ رها شود. اتفاقی که اتفاقا رخ نداد و کروش بعد از موافقت کامل با بندهای جدید فدراسیون فوتبال نظیر داشتن دستیار ایرانی و همچنین عقب نشینی مالی خودش را به نیمکت تیم ملی نزدیک و نزدیک تر کرد.

در ادامه همه چیز مهیای تمدید قرارداد شد و بعد از توافقات نهایی بین طرفین کروش تا امضای نهایی قراردادش بار سفر را بست و به سفرهای تکراری طولانی مدتش رفت. اتفاقی که بعد از گذشت روزهای زیادی از جلسات مستمر کفاشیان و کروش و عدم امضای قرارداد نهایی حالا حرف و حدیث هایی را به راه انداخته است.

طبق آنچه که شنیده می شود گویا فدراسیون فوتبال تحت فشار برخی جریان ها خیلی راغب به ادامه کار کروش در فوتبال ایران نیست. کروش حتی با وجود اینکه خیلی علاقه ای به مصاحبه ندارد، در طول روزهایی که از ایران رفته بارها چند باری در خبرگزاری ها مصاحبه کرده و اعلام داشته که دوست دارد سریعتر به ایران بیاید و کار را با تیم ملی آغاز کند.

کروش که به خاطر تیم ملی ایران به ادعای خودش چند پیشنهاد خوبش را پس زد باید دید در نهایت شانس نشستن بر نیمکت تیم ملی را دارد یا خیر. او در حالی بعد از جام جهانی گفت که دیگر در تیم ملی ایران به کارش ادامه نمی دهد که خیلی زود از تصمیش برگشت. با این همه حالا باید دید شایعه اینکه فدراسیون فوتبال به دنبال راهکاری برای فرار از تمدید قرارداد این مربی است، چقدر به واقعیت نزدیک است. اتفاقی که به نظر می رسد طی روزهای آتی نتیجه اش روشن خواهد شد.(پیام نو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها