فدراسیون فوتبال ایتالیا روز گذشته (جمعه) به طور رسمی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۷۰۵۹۴۳
جزئیات قرارداد کونته با فدارسیون فوتبال ایتالیا

گروهی از رسانه‌های ایتالیایی پس از انتشار این خبر ادعا کردند که کونته از فدراسیون فوتبال ایتالیا نزدیک به نصف دستمزدش در یوونتوس، رقمی در حدود 1.4 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. اکنون جزئیات دقیق‌تری از قرارداد سرمربی پیشین یوونتوس با فدراسیون فوتبال ایتالیا منتشر شده است.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، فدراسیون فوتبال این کشور برای کونته، کسی که 3 فصل پیاپی بانوی پیر را قهرمان سری A کرد، حقوق پایه 4.1 میلیون یورو در نظر گرفته است که با احتساب پاداش‌ها به 4.6 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق گزارش این سایت در قرارداد کونته 45 ساله که جای چزاره پراندلی را روی نیمکت آتزوری می‌گیرد، پاداش‌های متعددی گنجانده شده است و همچنین قرار است که شرکت تولید لوازم ورزشی پوما به عنوان اسپانسر اصلی فدراسیون فوتبال ایتالیا به این سازمان برای پرداخت حقوق کاپیتان پیشین بانوی پیر کمک کند.

گفته می‌شود حقوقی که فدراسیون فوتبال ایتالیا به کونته می‌دهد سالیانه 1.7 میلیون یورو است و مابقی آن را تا 4.1 میلیون یورو، شرکت پوما پرداخت خواهد کرد. به این ارقام 500 هزار یورو دیگر هم اضافه خواهد شد اگر کونته بتواند لاجوردی‌پوشان را به اهداف‌شان در 2 سال پیش رو برساند.
پاداش‌هایی که فدراسیون برای کونته در نظر گرفته جهت صعود آتزوری به مرحله نهایی رقابت‌های یورو 2016 فرانسه، رسیدن به بازی فینال این رقابت‌ها و همچنین صعود حداقل 5 پله‌ای در رده‌بندی فیفا است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها