جام جم ورزشی: هافبک ۳۰ ساله تیم ملی کشورمان در لیست خرید مایورکا در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی قرار دارد.
کد خبر: ۷۰۵۹۲۸
مایورکا به دنبال مسعود شجاعی

روزنامه اسپانیایی «Ara Balears» چاپ کاتالونیا گزارش داد تعویق یک‌ هفته‌ای که در شروع فصل جدید فوتبال باشگاه‌های اسپانیا به وجود آمده این فرصت را به والرین کاپرین، سرمربی روسی تیم فوتبال مایورکا می‌دهد تا بازیکنان این تیم دسته دومی را بهتر بشناسد و در صورت نیاز به تقویت تیمش پیش از بسته شدن فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) بازیکنان مورد نیازش را در پست‌های مختلف جذب کند.

در حالی که مایورکا نیاز مبرم به تقویت خط حمله‌اش دارد سرمربی جدید این تیم اسپانیایی فهرستی از بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داده که بیشتر هافبک هستند. فهرست بازیکنان مورد نظر این مربی ۴۵ ساله عبارتند از: کولیو، خولیو آلوارس، مسعود شجاعی و الکس کوئف.

در پایان این گزارش آمده که به نظر نمی‌رسد هیچ یک از این بازیکنان به ترکیب مایورکا اضافه شوند ولی با این وجود نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد چون تصمیم نهایی را مسئولان مایورکا خواهند گرفت.
باید دید مسعود شجاعی که قرارداد یک ساله‌اش با لاس‌پالماس در انتهای فصل گذشته به پایان رسید و از این تیم جدا شد آیا مقصد بعدی‌اش مایورکا خواهد بود یا اینکه به پیشنهادات دیگرش فکر خواهد کرد.
مایورکا فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته به مقام هفدهمی رسید.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها