سازمان هواشناسی پیش بینی کرد:

بارندگی و کاهش دما در برخی از نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ورود یک سامانه بارشی به کشور مناطق شمال غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و بطور ضعیف در دامنه های مرکزی البرز افزایش ابر، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
کد خبر: ۷۰۵۶۸۸
بارندگی و کاهش دما در برخی از نقاط کشور

بر اساس این گزارش این وضعیت یکشنبه هفته آینده نیز در این مناطق رخ خواهد داد و دریای خزر نیز امروز و فردا مواجی خواهد شد.

سازمان هواشناسی تصریح کرده است که با کاهش نسبی دما در دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و شرق کشور، طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق کشور بویژه در شمال سیستان وبلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در شرق و جنوب شرق کشور می شود.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای امروز تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 32 درجه بالای صفر رسید، رطوبت نسبی هوا حدود 22 درصد، سرعت وزش باد از جنوب غربی به حدود 14 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 20 تا 34 درجه خواهد بود.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا بین 20 تا 33 درجه بالای صفر خواهد بود و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر نیز با افزایش ابر خواهد بود.

به گفته وی، همچنین بررسی نقشه های پیش یابی حاکی از این است که کمینه و بیشنیه هوای تهران طی روز یکشنبه هفته اینده بین 20 تا 34 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش بینی شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها