جام جم ورزشی: سایت باشگاه استقلال نسبت به قضاوت داور سپاهان و استقلال انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۰۵۶۷۳
اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت مشکوک علیرضا فغانی

به گزارش جام جم ورزشی، سایت باشگاه استقلال در مطلبی نسبت به عملکرد علیرضا فغانی داور دیدار سپاهان و استقلال پرداخت. در این مطلب آمده است:

«داور وسط علیرضا فغانی بود. مسابقه‌ای که خیلی‌ها اعتقاد داشتند یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر در دوره گذشته بود اما در آن بازی هم مثل روز گذشته فغانی با اشتباهات تاثیر گذارش نتیجه بازی را تغییر داد. خطای پنالتی روی پژمان نوری در نیمه دوم آن مسابقه ( دقیقه 73 ) گرفته نشد و یک پنالتی هم به اشتباه علیه تیم استقلال رقم خورد که منجر به گل تیم سپاهان شد. بعد از بازی سال گذشته در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و از جمله نود، کارشناسان داوری حق را به باشگاه استقلال دادند و حتی به گوش رسید که تیم داوری آن مسابقه چند هفته محروم شدند اما متاسفانه به دلیل اعتراض شدید هواداران، یک امتیاز از تیم استقلال کسر کردند!

با گذشت یکسال دوباره همه آن اشتباهات تکرار شد و انگار این بار هم قرار است هواداران میلیونی تیم استقلال با تاثر و ناراحتی، هزینه این اشتباهات را پرداخت کنند؟! پیرو اشتباهات تکراری علیرضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می شود که چرا او باید همواره در ابتدای رقابت‌های لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است؟»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها