مشاور عالی رییس سازمان سنجش:

مهلت انتخاب رشته کنکور 93 تمدید نمی‌شود

مشاورعالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری تمدید نمی‌شود، گفت: فردا آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای انتخاب رشته است.
کد خبر: ۷۰۵۵۹۸
مهلت انتخاب رشته کنکور 93 تمدید نمی‌شود

حسین توکلی مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده آخرین مهلت انتخاب رشته و ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی در طول انتخاب آزمون سراسری 93 تا ساعت 16 فردا شنبه 25 مرداد ماه است.

وی با بیان اینکه این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، افزود: به داوطلبانی که تاکنون نسبت به درج کد انتخاب رشته خود در فرم اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به درج کد رشته محل‌های مجاز از گروه آزمایشی یا گروه‌های آزمایشی مجاز و مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان درباره اصلاحاتی که تاکنون در خصوص برخی از کد رشته‌محل‌ها اعلام شده است، نسبت به درج کد رشته‌ محل‌های جدید علاوه بر کد رشته‌ محل‌های قبلی اقدام کرده و رشته محل‌های مورد علاقه خود را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور است درج کنند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند در ساعات باقیمانده تا ساعت 16 روز شنبه (فردا) 25 مردادماه نسبت به ویرایش قبلی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان علاقه‌مندی که نسبت به ثبت‌نام کنکور سال 93 اقدام نکرده‌اند و همچنین داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت کرده اما در جلسه آزمون غایب بودند نیز می‌توانند حداکثر 150 کد رشته‌محل را از میان کد رشته‌محل‌های مجاز (رشته‌محل‌هایی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی است) تا ساعت 16 فردا انتخاب کرده و وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی کنند.

توکلی با اشاره به آمار داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند، افزود: تا ساعت 8 صبح امروز جمعه 24 مردادماه 531 هزار و 163 داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود انتخاب کرده‌اند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها