جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که تیمش از استقلال بهتر است البته اگر به امیر قلعه نویی بر نخورد!
کد خبر: ۷۰۵۳۷۶
جنگ روانی سرمربی سپاهان علیه قلعه نویی

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال با سپاهان با بیان اینکه شوک بزرگی به خاطر تراژدی سقوط هواپیما به من دست داد و شاید چنین اتفاقی بر سر تیم سپاهان می‌آمد اظهار کرد:‌ به خانواده کشته شدگان این واقعه تسلیت می‌گویم و برای بازماندگانشان آرزوی صبر دارم.

وی تصریح کرد: استقلال به میهمانی سپاهان آمده است و فکر می‌کنم بزرگترین دربی ایران بازی استقلال و سپاهان باشد که این بازی می‌تواند نتیجه قهرمان لیگ را مشخص کند و امیدوارم با پیروزی در این بازی راه ما برای رسیدن به قهرمانی هموار شود.

وی با اشاره به اینکه شاید در این دو بازی استقلال من را تحت تاثیر قرار نداده است خاطرنشان کرد: تیم استقلال و سپاهان لیگ را خوب آغاز کرده‌اند اما تیم ما بهتر از استقلال است و باید بگویم که سپاهان با کیفیت‌تر و بسیار بهتر از دیگر تیم‌های لیگ است که امیدوارم به همکار خوبم امیر قلعه‌نویی برنخورده باشد.

وی درخصوص از دست دادن دو مدافع خوب استقلال افزود: شاید تیم استقلال دو نفر از مدافعان خوب خود را از دست داده باشد اما من به گذشته برمی‌گردم. زمانی که نکونام و جباری از این تیم جدا شدند اما استقلال باز هم خود را با کیفیت نشان داد و توانست در لیگ استوار بماند. اما باید بگویم که خط هافبک و دفاع سپاهان بهتر از استقلال است و ما برتر از حریف هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال بیشتر از جناحین حمله می‌کند و شهاب گردان هم در این دو بازی 6 خروج ناموفق داشته و تمهیدات شما در این بازی چیست خاطرنشان کرد: من از جانب شهاب نگران نیستم و می‌دانم استقلال از جناحین به محوطه جریمه نزدیک می‌شود اما شهاب گردان به غیر از بازی با پیکان که چندین خروج اشتباه داشت در بازی با گسترش فولاد بسیار خوب و با کیفیت نشان داد به طوری که دو موقعیت صد درصد گل را از تیم حریف گرفت و باعث شد سپاهان به پیروزی برسد که اگر آن موقعیت‌ها را مهار نمی‌کرد جریان بازی تغییر می‌کرد.

وی تصریح کرد: ما باید به تیم خودمان بپردازیم و نمی‌توانیم درخصوص تیم استقلال و نفرات آن‌ها اظهار نظر کنند اما این را می‌دانم سپاهان تیم بسیار خوبی دارد و از لحاظ بازیکنان انفرادی نیز بسیار خوب هستند ولی باید گفت استقلال سال‌های متعددی است که مدعی قهرمانی است و بسیار خوب کار کرده است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی بازی فردا را پشت سر بگذاریم.

کرانچار با اشاره به اینکه خط هافبک ما کاملا خوب کار نکرده و دچار مشکل نیست افزود: قطعا ما دچار مشکل نیستیم و تکذیب می‌کنم که مشکلی نداریم. در دو بازی قبلی خود چهار گل زده ایم و هیچ گلی دریافت نکرده‌ایم اما مساله اصلی ما این است که تیم سپاهان هجومی بازی می‌کند و در جستجوی گل زدن است که این بازی روبه جلو باعث می‌شود نقطه ضعف‌هایی هم داشته باشیم که خوشبختانه با بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، هادی عقیلی و عبدالله کرمی این پتانسیل را دارند که بتوانند اشتباهات خط هافبک را جبران کنند.

وی اضافه کرد:‌با توجه به مشاوره‌هایی که من به خط هافبک خود داده ام و توصیه هایی که به آن‌ها گوشزد کرده ام فکر می‌کنم که فردا اشتباهی نداشته باشند اما به عنوان یک تیم و نه فقط خط هافبک یا دفاع یا فوروارد با کیفیت هستیم و خوب کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است نوار پیروزی‌هایش ادامه داشته باشد و پاره نشود اظهار کرد: ما به تازگی محرم نویدکیا را بر سر تمرینات آورده‌ایم و به صورت انفرادی کار می‌کنند تا آرام آرام به تمرینات تیمی بازگردند و در بازی فردا نمی‌تواند بازی کند.

وی درخصوص بازیکنانی چون مهدی شریفی و علی کریمی برای حضور در تیم ملی افزود: منافع فوتبال ایران مشروط به آن است که ما این بازیکنان را به تیم ملی بدهیم. اما این سوال پیش می‌آید که برای یک اردوی دو روزه نیازی هست که چنین بازیکنان کلیدی که در اختیار داریم به تیم ملی بدهیم ولی من به عنوان سرمربی سپاهان نگاهم معطوف به منافع ملی ایران است و می‌خواهم نه تنها تیم ملی امید بلکه تیم ملی زیر 19 سال و بالاخص بزرگسالان هم برسانم.

وی اضافه کرد: تاریخ‌های فیفا را باید فدراسیون رعایت کند و تا زمانی که این تاریخ ها رعایت نشود ما هم نمی‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و طبق تاریخ‌های اعلام شده فیفا بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اینکه آیا رحمان احمدی از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهاد دارد آیا چنین است یا خیر خاطرنشان کرد: رحمان احمدی در بازی دوم بازی با فنرباغچه بسیار خوب عمل کرد و این باعث شد موردتوجه برخی از تیم های ترکیه‌ای شود اما سپاهان در کنار شهاب گردان نیاز به یک دروازه‌بان شایسته و خوب دارد زیرا باشگاه بزرگی هستیم و به دروازبان بزرگ احتیاج داریم.

کرانچار تصریح کرد: شرایط ایجاد می‌کند که شهاب یا رحمان در درون دروازه بایستند. رحمان احمدی در زمانی که ما در باشگاه های آسیا مسابقه داشتیم با اصرار خود به تیم ملی رفت و سپاهان را تنها گذاشت که این موضوع باعث می‌شود اولویت شهاب گردان کمی بیشتر باشد و کیفیت شهاب گردان این موضوع را مشخص می‌کند که در آینده رحمان در چارچوب دروازه بایستد یا خیر. تنها می‌توانم بگویم من دو دروازه بان اول دارم که هر دوی آن‌ها از نظر من ملی پوش هستند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهم در بازی فردا تیم محبوب خود را حمایت کنند و کنار ما باشند تا بتوانیم جام‌هایی که سال گذشته از دست داده‌ایم را به دست بیاوریم و به حق خود برسیم. کمی بیشتر باشد و کیفیت شهاب گردان این موضوع را مشخص می‌کند که در آینده رحمان در چارچوب دروازه بایستد یا خیر. تنها می‌توانم بگویم من دو دروازه بان اول دارم که هر دوی آن‌ها از نظر من ملی پوش هستند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهم در بازی فردا تیم محبوب خود را حمایت کنند و کنار ما باشند تا بتوانیم جام‌هایی که سال گذشته از دست داده‌ایم را به دست بیاوریم و به حق خود برسیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها