یک شیخ وهابی تکفیری برای شاگردان خود، وقیحانه نحوه سربریدن و "لذت بردن" از این کار را با نشان دادن جزئیات حرکت شمشیر تشریح می‌کند!
کد خبر: ۷۰۵۱۹۵
مفتی وهابی : چگونه با لذت سر ببریم

فیلم ویدئویی منتشر شده از کلاس آموزش سر بریدن و لذت بردن از این کار، جلوۀ تازه ای از افکار و توهمات تروریست ها را آشکار می کند که زشتی آن با هیچ بیان و واژه ای قابل توصیف نیست.

این مبلّغ وهابی برای آموزش بریدن سر و گردن زدن، از عبارات و واژه هایی استفاده می کند که زبان از بیان آن شرم دارد. او به نقل از حدیث یک مفتی سلفی از عباراتی برای جنگ با کافران استفاده می کند و این الفاظ را برای اسیران مسلمان بی دفاع تعمیم می دهد. او برای شاگردان خود بیان می کند که بریدن سر افراد (همان بی گناهان بی دفاع که به دست امثال داعش اسیر می شوند)، باید با شدت و در عین حال با لذت بردن همراه باشد!

وی در تشریح منظور خود، بی شرمانه تاکید دارد که بریدن سر یک گوسفند، با زدن گردن اسیران تفاوت دارد و نباید گردنِ آنها با "بی تفاوتی" و مانند سر بریدن گوسفند، بریده شود! بلکه این کار باید با شدت و لذت بردن همراه باشد، نه این که حرکت دادن خنجر یا شمشیر طوری باشد که شاید خونی بیرون نیاید!...

ترویج خشونت برای بینندگان منصف و بی طرف، کوچکترین تردیدی باقی نگذاشته که گسترش این قبیل تفکرات وحشیانه، از سوی اتاق های عملیات روانی موساد و سی آی ای و با هدف مخدوش کردن چهره اسلام مدیریت می شود و مفتیان افراطی سعودی و برخی دیگر از کشورهای عربی، تنها نقش "پیاده نظام" و "آتش بیار" این معرکۀ جهنمی و ضد اسلامی را بازی می کنند.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروزرجبی
-
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
سلام.یكی نیست ازاین ابله ویاآن مفتی كذاب سوال كند فقط یك مورد كه پیامبر بزرگوارویاصحابه ایشان سر اسیری رابریده !!!ویا درجنگی اعلام جهاد نكاح!!!! كرده باشندرانام ببرد؟واقعاچقدربدبخت هستند كسانی كه به امید بهشت فریب نیرنگهای شیطان واین شیطان صفتان رامی خورند، وازروی نادانی وجهالت دست به چنین جنایات فجیعی می زنندكه جز دوزخ وعذاب الهی چیزدیگری نصیبشان نمی شود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها