درباره رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

کدام‌یک از مخالفان قلعه‌نویی «اظهار پشیمانی» کردند؟

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از اخطار به سید مهدی رحمتی خبر داد و گفت: رحمتی و نکونام باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمده و چنانچه دلیل و مدرکی برای اظهارات‌شان دارند ارایه دهند.
کد خبر: ۷۰۵۱۷۲
نکونام و رحمتی محرمانه علیه قلعه نویی افشاگری می کنند

علی اکبر محمدزاده درباره موضوع دعوت از بعضی بازیکنان سابق استقلال به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه‌هایی که علیه امیر قلعه‌نویی انجام داده بودند، اظهار کرد: این سه بازیکن ایمان موسوی، سید مهدی رحمتی و جواد نکونام بودند که موسوی یکشنبه به کمیته آمد و در بخش تحقیقات اظهاراتش را به صورت مکتوب عنوان کرد. در بخش تحقیقات کمیته اخلاق سه نفر از قضات ما حضور دارند و اظهارات اشخاص را دریافت و بررسی می‌کنند. بنده هم هنوز صحبت‌های موسوی را نخوانده‌ام.

وی با بیان اینکه رحمتی با وجود دعوت ما هنوز به کمیته اخلاق نیامده است، گفت: یک بار او را دعوت کرده‌ و در رسانه‌ها هم اعلام کردیم اما رحمتی نیامد. بار دیگر اعلام می‌کنیم او به کمیته اخلاق بیاید و درباره صحبت‌هایش توضیح دهد و این مرتبه برایش اخطاریه می‌فرستیم. بنای ما این است که حرمت همه افراد نگه داشته شود و همان طور که قبلا هم اعلام شد از تمام این افراد دعوت به عمل می‌آمد.

محمدزاده درباره وضعیت حضور نکونام در جلسه کمیته اخلاق، گفت: نکونام الان در کشور نیست اما من بار دیگر از طریق خبرگزاری شما به وی اعلام می‌کنم که اگر در آینده نزدیک به تهران سفر می‌کند حتما به کمیته اخلاق بیاید و اگر هم چنین قصدی ندارد، اظهارات و دلایلش پیرامون آنچه درباره قلعه‌نویی و اطرفیانش بیان کرده و همینطور مسایلی از فساد در فوتبال و مواردی از این دست می‌داند را به صورت مکتوب و محرمانه برای ما بفرستد. حتی ما درباره رسیدگی به این موارد و ریشه‌کن کردن فساد در فوتبال پا را فراتر گذاشته و از همه اهالی فوتبال می‌خواهیم اگر موضوع و مطلبی را به صورت مستند دارند به کمیته اخلاق آمده و آن را بیان کنند.

رییس کمیته اخلاق در پاسخ به اینکه آیا از امیر قلعه‌نویی هم دعوت می‌کنید یا خیر گفت: ما ابتدا اظهارات این اشخاص را بررسی می‌کنیم و اگر مطالب مستند و مدللی را عنوان کردند، از قلعه‌نویی برای پاسخگویی دعوت خواهیم کرد اما اگر غیر از این باشد دلیلی برای این کار نیست.

وی در پاسخ به اینکه اگر دلایل‌شان مستند نبود آیا با این بازیکنان به خاطر اظهاراتی که بیان کردند برخورد قانونی می‌شود یا خیر گفت: به صورت طبیعی اگر کسی ادعایی کند و نتواند سندی برایش ارائه دهد، تخلف کرده است و با او برخورد می‌شود. در این ماجرا باشگاه استقلال هم از هر سه بازیکن به کمیته اخلاق فدراسیون شکایت کرده است اما چون نمی‌خواهیم در رسیدگی به شکایت استقلال، محکوم به طرفداری از یک باشگاه شویم، موضوع را فعلا نگه داشته تا تکلیف ادعاهایی که در ابتدا بیان شده، روشن شود. البته در لابلای رسیدگی‌های فعلی به شکایت استقلال هم توجه می‌کنیم اما همان طور که گفتم اول اظهارات این بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهیم که اگر با دلیل و مدرک باشد، شکایت استقلال هم خود به خود سالبه به انتفاء موضوع می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها