مرد میانسال در دادگاه:

۱۵سال است که از زنم کتک می‌خورم!

مردی میانسال که از ضرب و شتم‌های ۱۵ ساله همسرش به ستوده آمده بود، برای رهایی از زندگی عذاب‌آور به دادگاه پناه برد تا قاضی او را از کتک خوردن نجات دهد!
کد خبر: ۷۰۴۸۳۷

جام جم سرا: مرد که با سر و وضع آشفته وارد دادگاه خانواده شده بود، وقتی مقابل قاضی نشست، در تشریح علت درخواست جدایی‌اش گفت: دیگر خسته شده‌ام، شما را به خدا مرا از دست همسرم نجات دهید. قاضی که با شنیدن این حرف‌ها بسیار متعجب شده بود، همانطور که مرد را به آرامش دعوت می‌کرد، گفت: آرامش خود را حفظ کنید و بگویید چه اتفاقی افتاده که اینقدر پریشان احوال هستید.

مرد میانسال آهی کشید و در حالی که خود را روی صندلی جابه‌جا می‌کرد، گفت: «۱۵ سال قبل با دختر یکی از اقوام دور پدرم که ۹ سال از من کوچک‌تر بود و به تازگی در حوزه روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شده بود، پیمان زناشویی بسته و او را با مهریه ۵۰۰ سکه طلا به عقد خود درآوردم. اما متاسفانه و برخلاف انتظارم، از‌‌ همان روزهای اول زندگی، متوجه تندخویی و عصبانیت همسرم شدم.

او ادامه داد: اوایل احساس می‌کردم، شاید به خاطر مشکلات کار و شروع زندگی مشترک به هم ریخته است، بنابراین به خود امید می‌دادم که به مرور زمان آرامش به زندگیمان بازمی‌گردد. اما حدود ۳ ماه بعد از ازدواج بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده بین من و همسرم جر و بحثی صورت گرفته که در کمال ناباوری او سیلی محکمی به صورتم زد که از تعجب خشکم زده بود!

به گزارش جام جم سرا، این مرد سپس به قاضی گفت: به قدری از این اتفاق شوکه بودم که قدرت انجام هیچ‌کاری را نداشتم. با این حال همسرم ضمن تهدید گفت که اگر بار دیگر فریادی سرش بکشم یا با او مخالفت کنم، باز هم کتکم خواهد زد. من که باز هم رفتار و حرف‌هایش را به حساب عصبانیت گذاشته بودم، سعی کردم ماجرای آن روز را برای همیشه فراموش کنم. اما چند روز بعد بر سر موضوع دیگری دوباره‌‌ همان رفتار خشن همسرم تکرار شد. در نتیجه تصمیم گرفتم تا از او جدا شوم و با سر و صورتی کبود به دادگاه رفته و دادخواست طلاق دادم. اما همسرم در دادگاه ابراز پشیمانی کرد و گفت سعی می‌کند این رفتار و حرکات ناپسندش را کنار بگذارد. بنابراین آشتی کرده به خانه برگشتم. غافل از اینکه چه سرنوشتی در انتظارم بود.

روز بعد وقتی از محل کارم به خانه برگشتم و از همسرم چای خواستم، ابتدا او را با سینی چای مقابلم دیدم، اما ناگهان و در کمال ناباوری استکان چای داغ را روی صورتم پاشید و با خونسردی گفت: این کار را کردم تا یاد بگیری دیگر برای فرار از زندگی و مشکلات به فکر طلاق و دادگاه نباشی! چند ماهی گذشت و همواره سعی کردم طوری رفتار کنم که عصبانی نشود تا اینکه متوجه شدم به زودی بچه‌دار می‌شویم، اما نه تنها از این موضوع خوشحال نشدم، بلکه دائم به این موضوع فکر می‌کردم که همسرم با این خلق و خو چگونه می‌خواهد فرزندمان را تربیت کند. از طرف دیگر با خود گفتم شاید با تولد فرزندمان خلق و خوی همسرم نیز عوض شود. اما سخت‌ در اشتباه بودم، چرا که همچنان رفتارهای پرخاشگرانه‌اش ادامه داشت. حالا هم حدود ۱۵ سال از زندگی مشترکمان گذشته، اما هیچ تغییری در او ایجاد نشده است. ضمن اینکه بر سر هر مسئله کوچکی که بر خلاف میلش باشد، مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرم. طوری که هیچ جای سالمی در بدنم ندارم و همه اعضای بدنم حداقل یک بار زیر ضربه‌های سنگین مشت و لگد همسرم شکسته و مدارکش هم موجود است!

مرد آه دیگری کشید و ادامه داد: «هفته گذشته به خاطر مشکلات کاری کمی دیر به خانه رسیدم، وقتی در را باز کردم، یک دفعه با چماق به طرفم حمله ور شد. من که دو پا داشتم، دو پای دیگر قرض کردم و به خانه مادرم پناه بردم. بالاخره پس از کلی فکر کردن تصمیم گرفتم تا تمام حق و حقوق او را یکجا و نقدی بپردازم و جانم را نجات دهم، بنابراین امروز به دادگاه آمدم تا دادخواست طلاق بدهم.»

قاضی پس از شنیدن اظهارات مرد میانسال به دلیل عدم حضور همسرش در دادگاه وقت دیگری را برای رسیدگی تعیین کرد تا پس از شنیدن حرف‌های زن در این باره تصمیم بگیرد. (آناج)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۸ انتشار یافته: ۲۹
د
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۰
تو كه با این وضع بچه دار هم شدی حقته
بكش
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۱
جل الخالق
سلام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۱
۸
بزن ناكارش كن! همون اول باید جواب سیلی شو جوری می دادی كه پدرشم جرأت نكنه نزدیك خونتون بیاد .....>>>>>>>>>>
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
۰
۱
باسلام-مادونفر(زن وشوهر)37سالاست ازدواج كرده ایم وتاكنون حرف ركیك ردوبدل نشده.اختلافاتمان را خود حل میكنیم .زندگی باجاروجنجالامكان بذیرنیست.متاسفانه دادگاههای ایران دراین موارد بسیار اهمال كاری وتعلل میكنندوبه این ترتیب جهنمی برای زنها وشوهرهابدید میاورند.دركشورهای بیشرفته هركدام از زوجین بهر دلیل اززندگی مشتركشان اظهار نارضایتی كندبلافاصله مطلقه میشوندازقدیم گفته اندزیبایی به زورنمیشود.یك دخترخانم باشوهر معتادش كه قدرت اداره زندگی فردی خودرانداردوادارمیشودمدتهای مدید كجدارومریض بسازدیاخودش نیز.معتادشودیاتن به خودفروشی بدهدواحتمالا بدست شوهرش تحت تاثیر مواد توهم زا بقتل برسد.بهترا ست اینگونه افراد هرچه سریعتر ازهم جداشوندتا از بوجودامدن ترازدی های دیگر جلوگیری شود.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۳
۸
آخه به تو هم میگن مرد. توكه زورت به یه زن نمیرسه همون بهتر كه زیر لگدهاش بمیری. مرد هم مرد قدیم . حالم بهم خورد
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۲
۱۰
خخخخخخخخخخ 9 سال كوچكتر هست بعد مرد هست كتك میخوره بی عرضه هست تغصیر زنه نیست خخخخخخ
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۴
۸
این حرفها رو نزنید بیچاره مرد زندگی بوده میخواسته با یك زن روانی بسوزه و بسازه
Behnaz
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۸
۶
اول خوب بزنش بعد طلاق بگیر
امین
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۳
۳
مردی كه از زنش كتك بخوره باید ...
علی
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
۱۵
۴
من زنمو هفته ای چندبار كتك میزنم جیكشم در نمیاد مرد باید جنم داشته باشه تو خیابونم كسی جرات نداره بام طرف بشه هرچند با همه با احترام رفتار میكنم مردای حالا بدرد لای جرز میخورن
مبینا
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
جنم مرد به اینه كه زنشو بزنه؟! واقا واسه مردا مملكتمون متاسفم.
صبا
-
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
شما خودت باعث ننگ جامعه ای!!! افتخار نكن به وحشی بودنت
AF
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
حضرت محمد (ع): كسی كه همسرش رو كتك بزنه خودش به كتك خوردن سزاوار تره
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
دمت گرم علی. منم مثل توام و به خودم میبالم
آرش
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
به كتك زدن زنت افتخار میكنی؟ تو از اونایی هستی كه اگه یه بار چك بخوری آدم میشی، تو یه ترسوو بزدلی كه فقط مثه طبل تو خالی می مونه بچه ننه با پر رویی از كتك زدن حرف میزنی افتخارم میكنی؟
امین
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
۴
۳
دیگه حرف نزن... آبروی هرچی مرده رو بردی
ali
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۱
۱
دمش گرم
گربه رو دم حجله كشته
والله به خدا همه چیز برعكس شده
M
-
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۵
۲
همیشه شعبون یه بارم رمضون
ali
-
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۱
۴
میشه بگی چجوری در حال كتك خوردن بچه دارم شدی اصلا كی وقت كردی بچه دار بشی؟ الله اكبر به این همه هنر مرد
شیرین
-
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
بیچاره ها شبا میخوابیدن روزا جنگ همین شد بچه دارشدن متفكر
شیرین
-
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۷
۴
خدا روشكر كه یه نفر پیدا شد انتقام مازنارو از این مردان بگیره افرین شیرزن فقط تویی
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
اینا هنر یه زن نیست كه شوهرشو بزنه.دیدید كه طلاقشم داد اصلا باعث خجالت میشه كه زن شوهرشو بزنه والا منكه دارم شاخ در میارم آخه مرده یه ذره جذبه مردانه نداشته از خودش دفاع كنه؟؟؟
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
۹
۵
خدایا ازین مردا نصیب و روزی ما بفرما یكم تخلیه شیم....
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۱
۱
به حق چیزای نشنیده...خب ایشون كه شوهرش بودن چرا خب نتونسته در برابر یك زن از خودش دفاع كنه؟؟؟ بیچاره دلم براش سوخت.پانزده سال كتك میخورده و اونم چه كتك هایی و نتونسته به كسی بگه. بعد به ما میگن ازدواج كنید تا كنار همسرانتان آرامش پیدا كنید
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۱۰
۶
زن واقعی به این میگن
اگه زن شوهرشو كتك نزنه مرد زنشو كتك میزنه پس بهتره كه زن شوهرشو كتك بزنه تا ما زنا از این مردا انتقام بگیریم به خاطر همه حق و حقوقی كه این مردا از ما گرفتن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۲
۸
وااااای
پوكیدم
اینم از نشونه های آخرالزمانه
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۴
۶
خاااااااك تو سر بیغیرتت حقشه بمیری ابروی هرچی مرده بردی، من زن كه هیچ یه بار برادر زنمو اونقد زدم بردنش بیمارستان، باز تا یه خورده كوتاه میام زنم میخواد سوارم شه، تو دیگه چه بدبختی هستی، درضمن اینه كه میگن به زن نباید رو بدی ور نه سوار كه هیچ كتكتم میزنه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
تو که زنت هیچ برادر زنت زدی فکر کردی هنر کردیه اینا نشونه ادم وحشیه
ناشناس
United States
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
۰
۳
آقا بیکار بودی رفتی زن گرفتی؟! طلاق بده زندگی کن. یکبار فقط فرصت زندگی داری تا دیدی کسی داره خرابش میکنه ازش دور شو تا جایی که می تونی. متاسفم ۱۵ سال طول کشید تا متوجه بشی.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها