از سوی وزارت بهداشت صورت گرفت:

تکذیب فهرست منتشر شده شرکت‌های متخلف لبنی

با وجود تأکید عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی بر عدم صدور مجوز جدید برای افزایش قیمت محصولات لبنی، برخی کارخانه‌های لبنی قیمت شیر کم‌چرب را به طور خودسرانه و بدون دریافت مجوز افزایش دادند.
کد خبر: ۷۰۴۸۱۸
افزایش خودسرانه قیمت شیر کم‌چرب +عکس

جام جم سرا:در حالی که به گفته محمد فربد، عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی مجوز جدیدی برای افزایش قیمت محصولات لبنی صادر نشده است، قیمت برخی محصولات افزایش یافته که از آن جمله می‌توان به رشد قیمت شیر کم چرب و پرچرب در برخی برندها اشاره کرد.

بر این ساس، قیمت شیر کم‌چرب یکی از شرکت‌های صنایع لبنی از 2 هزار تومان به 2200 تومان افزایش یافته است.

این در حالی است که قیمت شیر نیم‌چرب این کارخانه 2200 بوده است و حال شیر کم‌چرب با افزایش قیمت 200 تومانی در بطری‌هایی با بسته‌بندی هم‌رنگ شیرهای نیم‌چرب که رنگ این برچسب پررنگ‌تر از برچسب قبلی است، عرضه می‌شود.

به گفته برخی فروشندگان، قیمت شیر کم‌چرب برخی کارخانه‌ها نیز تا 2300 تومان افزایش داشته است.

در این شرایط و با وجود درج قیمت جدید بر روی برچسب شیر کم‌چرب، افزایش قیمت این نوع شیر از سوی قائم مقام یکی از واحدهای صنایع لبنی رد شد.

محمد فربد، عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: اخیراً افزایش قیمتی در مورد محصولات لبنی اتفاق نیفتاده و در حال حاضر قیمت شیر کم‌چرب 2 هزار تومان و نیم‌چرب 2200 تومان است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها