جام جم ورزشی: استقلالی ها که نتوانسته اند سقف بودجه ی قرارداد را رعایت کنند، حالا ابتکار جالبی به خرج داده اند و می خواهد از قرارداد کادر فنی و بعضی بازیکنانشان کسر کنند.
کد خبر: ۷۰۴۷۶۰
کسر 50 تا 100 مییلونی قرارداد ستاره های پولدار استقلال

این ابتکار که به نظر از طرف امیر قلعه نویی مطرح شده است، از قرارداد بازیکنانی که مبلغ بالایی پول دریافت کرده اند حدود 50 تا 100 میلیون تومان کسر می کند، ضمن آنکه خود قلعه نویی هم قراردادش را کاهش می دهد.

بر طبق شنیده ها از بازیکنانی که بالای 500 میلیون تومان با استقلال قرارداد بسته اند مقدار 40 تا 50 میلیون تومان کسر خواهد شد تا استقلال اسیر جرایم سازمان لیگ نشود.

بر طبق آنچه در سازمان لیگ آمده استقلالی ها مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون تومان بدون در نظر گرفتن قرارداد قلعه نویی هزینه کرده اند که در صورت آنکه قرارداد قلعه نویی را یک میلیارد و 100 میلیون تومان در نظر بگیریم بودجه آبی پوشان یک ملیارد و 600 میلیون از چیزی که سازمان لیگ معین کرده تلورانس دارد.

باید در روزهای آینده دید آیا بازیکنان با چنین مقداری از کسر قرارداد راضی خواهند بود یا خیر؟! و آیااین ا حتمال وجود دارد که اساس این موضوع برای فرار از جریمه مطرح شده باشد و چندان واقعیت نداشته باشد؟!

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها