جام جم ورزشی : درگیری حامد لک دروازه بان تراکتورسازی با عکاسان اصفهانی در جریان هفته دوم لیگ برتر باعث شد تا عکاسان اصفهانی علیه او بیانیه ای تنظیم کنند.
کد خبر: ۷۰۴۷۵۱
بیانیه علیه دروازه بان تبریزی ها

به گزارش جام جم ورزشی ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

« در این روزها که انسانیت گمشده جهان ماست شاید حفظ حرمت و تکریم انسان ها انتظار زیادی است.
اینکه در روز خبرنگار و در آستانه روز فرهنگ پهلوانی، دروازه بان جوانی به خاطر صدای سوت،با الفاظی ناشایست،جمع عکاسان خبری کنار زمین فوتبال را خطاب قرار می دهد را نباید به تربیت خانوادگی اش نسبت داد، نباید به معلم ادبیات او شک کرد، نباید به الگوهای ورزشی این مرز و بوم شک کرد ، آری! نباید به پوریای ولی و جهان پهلوان تختی و دهداری ها و قایقران ها و ... شک کرد . تنها و تنها باید به فوتبال بیمار،بی هدف و بیچاره ای شک کرد که فاصله بین بازوها و پهلوی فوتبالیست هایش هر روز بیشتر و بیشتر می شود و ارزش ها در آن بی ارزش تر !
جناب آقای حامد لک؛ شما باید بدانید که صدای سوت در استادیوم امری کاملا طبیعی است و نیازی به پیگیری ندارد، اما اگر قصد پیگیری هم داشتید می بایست از خود عکاسان حاضر در ورزشگاه پیگیری می کردید، نه از خانواده ایشان !
این زخم کهنه بر پیکر فوتبال سال هاست خانواده های داوران، مربیان و حتی توپ جمع کن های خردسال و حالا هم عکاسان زحمت کش، قانع و بی ادعا که حتی در سخت ترین شرایط،در سرما و گرما - در برف و باران پشت دروازه ها را ترک نکردند و با فلاش دوربین هایشان امثال شما را به شهرت می رسانند؛می آزارد.
آقای لک؛ سهم عکاسان از یک فصل لیگ برتر فوتبال به یک میلیون تومان هم نمی رسد، این رقم ناچیز در زندگی یک عکاس دردی که دوا نمی کند هیچ ، اصلا شباهتی هم با قراردادهای نجومی و پول های آنچنانی برخی فوتبالیست ها ندارد که بخواهند با خانواده شان تقسیم کنند !
شما جوان تر از آن هستید که چیزی درباره پهلوان حاج سید حسن رزاز شنیده باشید و شاید هم اصلا تا به حال پایتان به زورخانه یعنی خاستگاه جوانمردی نرسیده باشد ، اما این را بدانید که این منش های پهلوانی است که هیچ گاه نمی میرد و الا پهلوانان هم می میرند چه رسد به قهرمانان ...
اما جامعه عکاسی خبری پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی(اصفهان) این رفتار دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز حامد لک را تقبیح کرده و نصیحتی پدرانه برای ایشان دارد:
خود دار باشید و متین، افتاده و انسان، مودب و آراسته کلام و در یک کلام جوانمرد . . .
اما اگر زین پس قصد درشتی داشتید و خواستید کلمات درخور شخصیت خود را به دیگران نسبت دهید در انتخاب مکان و شخص بیشتر دقت نمایید چرا که هم ورزشگاه مقدس است و هم توهین به کسانی که در مشهور شدنتان نقش به سزایی داشته اند ناسپاسی است.
و در خاتمه " تنها و تنها به خدا پناه می بریم و از آن دست گیر بنده نواز خالصانه و خاضعانه درخواست می کنیم همه بندگان ضعیف خود را از شر کبر و غرور، حرص و بخل و حسد وارهاند" چرا که انسانیت گمشده جهان ماست . . .
جامعه عکاسان خبری استان اصفهان – 20/05/1393

استاد سید عبدالله هاشمی – استاد اصغر شیرازی - عباس فلاح - مهدی جانیپور – امیر حسینی – آریا جعفری – سید حسین معادی – مهدی کریمی – عباس پوستین دوز – رضا امینی – علی خدایی – حمیدرضا نیکومرام – کاظم قانع – سیدمحمدرضا شریف – حسین بهارلو – محمدرضا جعفری – رسول کیانی - علیرضا وثیق – عبدالرضا درویش – علیرضا مصلحی – محسن هیئتیان – مهیار دولتخواه – رضا قلیچ خانی – مرتضی صالحی – فریدون صنعتی زاده – میرحسین حسینی– خسروخالقی- منوچهررضایی– بابک امامی– عزیزالله مشفقی.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها