جام جم ورزشی: چند روز پیش بود که از اهواز خبر رسید دروازه بان خارجی استقلال که به تازگی قراردادش را امضا کرده، هپاتیت دارد.
کد خبر: ۷۰۴۶۹۸
هپاتیت دروازه بان استقلال تایید شد

استقلالی ها در ابتدا این خبر را تکذیب کردند اما حالا کار به جایی رسیده که مسوولان این باشگاه رسما اعلام کرده قرارداد دروازه بان اهل مالی خود را فسخ خواهند کرد. بهمن روشنایی، سرپرست استقلال خوزستان در این خصوص می گوید: مشکل او به این شکل نیست، اگر بیماری او اینقدر حاد بود فدراسیون کارت بازی این دروازه‌بان را صادر نمی‌کرد، کمیته پزشکی در ابتدا از او تست گرفته است، البته او این بیماری را به صورت خفیف دارد و خطر چندانی ندارد اما برای حفظ سلامتی بازیکنان و دوری از هرگونه مشکل قرار است نام این بازیکن را از لیست خارج کنیم.

اودر مورد اینکه گفته می‌شود قرار است از او آزمایش جدیدی بگیرند، خاطرنشان کرد: او آزمایش جدیدی هم داد و جواب او مثبت اعلام شد، البته درصد بیماری او خیلی پایین است. با این دروازه‌بان فسخ قرارداد می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

روشنایی در مورد اینکه آیا نباید قبل از عقد قرارداد این آزمایشات را می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که یکی از دوستان ما در تهران قرار بود این بازیکن به اهواز بیاید اعلام کرد او آزمایش داده است، من به او گفتم حتماً از این بازیکن آزمایش بگیرند اما این دوست ما اعلام کرد این کار را انجام داده که بعداً متوجه شدیم این آزمایش را نگرفته است، ما پیش از این بازیکنان آفریقایی دیگری جذب کردیم که از تمامی آنها آزمایش گرفته بودیم اما این بار این اتفاق افتاد.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اینکه چه زمانی قرارداد این بازیکن فسخ خواهد شد، گفت: او فعلاً در تمرینات حضور دارد، این بازیکن تا 10 الی 12 روز دیگر از ایران می‌رود، باید مجوز کاری که برای او دریافت کردیم را باطل کنیم و سپس قرارداد او فسخ خواهد شد.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها