دعوای چند روز اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس کار را به جایی رسانده که حالا شخص وزیر ورزش برای سامان دادن به شرایط این باشگاه دست به کار شده است.
کد خبر: ۷۰۴۳۹۶
وزیر ورزش با هیات مدیره پرسپولیس چه می کند؟!

به گزارش جام جم ورزشی، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر حواشی بسیاری است. این تیم سوای جایگاه نازلی که بعد از گذشت دو هفته از لیگ برتر در جدول رده بندی دارد، این روزها اسیر دعوای مدیریتی شده و حتی کار به افشاگری آنها علیه هم رسیده است.

حمیدرضا سیاسی و دوستانش در یک طرف و علیرضا رحیمی و علی دایی در طرف دیگر دو ضلع این دعوای پر سر و صدای مدیریتی هستند. دو ضلعی که بعد از چند روز درگیری پنهان حالا در رسانه ها علیه هم آشکارا مصاحبه می کنند و حتی وعده افشاگری علیه یکدیگر را هم می دهند.

این اوضاع خطرناک حالا زمینه ورود وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس را به قضیه فراهم کرده است. محمود گودرزی که اوایل با حساسیت خاصر ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را در کنار هم قرار داد حالا در شرایطی است که باید تصمیم بگیرد. او یا باید زمینه تفاهم و دوستی را یکبار دیگر در جمع مدیران پرسپولیسی اش فراهم کند که خیلی بعید است چنین فضایی شکل بگیرد، یا یک گروه را تحت تاثیر قدرت طرف دیگر حذف کند.

او به خوبی می داند اگر حمیدرضا سیاسی را از این ترکیب حذف کند تبعات بسیاری برایش خواهد داشت. سیاسی به عنوان رئیس هیات مدیره سرخ ها علاوه بر نفوذی که بر برخی از اعضای هیات مدیره دارد، مهمترین رابط وزارت ورزش با اسپانسر متمول باشگاه هم هست و حذفش ممکن است به کنار کشیدن اسپانسر پرسپولیس هم منجر شود که اصلا برای آقای وزیر خوب نیست.

راه دیگر گودرزی تغییر مدیرعامل پرسپولیس است. او اگرچه در ابتدا با اصرار، علیرضا رحیمی را برای حضور بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس مجاب کرد اما به نظر می رسد چاره ای جز برکناری او و انتخاب یک فرد نزدیک به حمیدرضا سیاسی برای این پست را ندارد.

نکته قابل توجه دیگر هم این که محمود گودرزی چندان از مصاحبه اخیر علیرضا رحیمی راضی نیست و همین وزیر ورزش را در تغییر مدیرعامل پرسپولیس مصمم تر کرده است. رحیمی اخیرا در گفت و گویی از حسن روحانی رئیس جمهور درخواست کرده بود که به مسائل باشگاه پرسپولیس ورود کند. خواسته ای که با درنظر گرفتن سلسله مراتب، علیرضا رحیمی اگر مشکلی هم داشت باید برای مرتفع شدن آن وزیر ورزش و جوانان را مورد خطاب قرار می داد نه رئیس جمهور.

با این همه باید دید وزیر ورزش در جلسه ای که به زودی هیات مدیره سراسر درگیر باشگاه پرسپولیس را به دفترش فراخواهد خواند، چه تصمیمی در مورد آینده آنها خواهد گرفت.

جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها