مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

رضا عطاران و نظرات فوتبالی+تصاویر

از افشاگری او استقبال می کنم

سیاسی: وقت ندارم صحبت های رحیمی را بخوانم!

جام جم ورزشی - حالا شاید مشخص شود که چرا این تیم نتوانسته در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و چرا آرامش، این روزها هیچ نسبتی با کادر فنی و بازیکنان سرخپوش پایتخت ندارد.
کد خبر: ۷۰۴۳۶۰
سیاسی: وقت ندارم صحبت های رحیمی را بخوانم!

شکاف بین هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس به اندازه ای عیان شده است، که به نظر می رسد در پایان جلسه امروز یک نفر از بین سیاسی- رحیمی باشگاه را ترک کند. یکی از اختلاف نظرهای جدی این دو گروه بر سر علی دایی است اما داستان اسپانسرینگ و مسائل دیگری نیز وارد این دعوای شدید لفظی شده است.

پس از صحبت های تند روز گذشته سیاسی در مورد سرنوشت پرسپولیس و احتمال تغییر دایی، رحیمی صبح امروز با تندی بیشتری پاسخ او را داد و اعلام کرد: « این را بار دیگر تأکید می‌کنم اگر وزارت ورزش امروز وضعیت باشگاه پرسپولیس را رسیدگی نکند حرف‌هایی که نباید را می‌زنم و افشاگری می کنم یا برخی از اعضای هیئت مدیره باید بروند».

حمیدرضا سیاسی نیز ساعاتی بعد در گفتگو با مهر اینگونه پاسخ رحیمی را داد: «ایشان نظرشان را گفته‌اند ولی من هنوز فرصت نکرده‌ام صحبت‌های رحیمی را مطالعه کنم! مسائلی هست که باید مطالعه و بعد صحبت کنم.

او در در ارتباط با تهدید رحیمی به افشاگری نیز گفت: رحیمی حتما این کار را بکند. من از آن استقبال خواهم کرد.

به نظر می رسد کار در باشگاه پرسپولیس شدیدا بالا گرفته است. حالا شاید مشخص شود که چرا این تیم نتوانسته در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و چرا آرامش، این روزها هیچ نسبتی با کادر فنی و بازیکنان سرخپوش پایتخت ندارد.سی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها